Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff... ikke bra å miste motivasjonen!

Du har jo vær sååååå flink og er en STOR inspirasjon for de fleste her inne.

Jeg vet ikke hva som får motivasjonen din til å komme tilbake, men for meg så gjør jeg det ikke kun for min del, men for lillegutt også og sambo selfølgelig.

Jeg tenker det at hvis jeg blir fornøyd med kroppen min, og blir lettere, så orker jeg mer, blir gladere, blir med på flere aktiviteter. Og jeg tror familien merker dette sammen med meg, og får mer glede av det de også. Selvtilliten øker og helsa blir MYE bedre.

Jeg ønsker deg lykke til Twig snuppa:-)

Vet ikke helt hva slags råd jeg skal komme med til deg. Er vel sånn man har det fra tid til annen når man er på slanker'n.

Når jeg kjenner at motivasjonen er på vei ned så tenker jeg bare på alle de ydmykende situasjonene vekta har fått meg opp i, hvor ekkle folk kan finne på å være mot meg. Tenker også på alt det jeg skal gjøre når jeg blir tynn.

Har også gått gjennom skapene mine og dratt frem tøy jeg har vokst fra og prøvd dem. Det er jo en ekstra motivasjon når klær jeg ikke har brukt på 3 år passer. Har også funnet en trøst i å prøve klær i butikken. Gøy når man merker at det er flere og flere plagg på stativene som passer til meg.

Kom igjen Twig, dette skal du klare. Du som er så flink og motiverer så mange her.. Vi har, om jeg ikke husker feil, ca. like mange kg. igjen til målene vi har satt oss.

Jeg pleier også å se på et bilde av meg selv der jeg var en del større enn jeg er nå... så går jeg i klesskapet og finner frem et plagg som er bare bittelitt for trangt. ( har mange som er fra bittelitt trange til veeeldig trange...) Og da er motivasjonen ganske kjapt tilbake! :-)

Tenker også at dersom du tenker det kg du har gått ned i halvkilos smørpakker.... så ser du hvor flink du har vært! Det må jo også inspirere litt videre ;-)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...