Gå til innhold

Klarer ikke glede meg..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 26 desember. jeg ble gravid ved eit uhell i en pause jeg hadde i forholdet til min kjæreste.

Jeg er sammen med han igjen, men han liker selfølgeli ikke at jeg er gavid. Vil ikke ha så mye kontakt med barnefaren, men må jo neste det. Klarer liksom ikke glede meg til noe jeg vet kommer til og ødelegge forholdet. Tror dere han noen gang kan godta et barn som ikke er hans? bo sammen med detog bli glad i det?

Fortsetter under...

ja, om han virkelig er glad i deg. Så tror jeg det. Han vil jo få en stor innflytelse på barnet han oxo. Å barnet kan bli mist like glad i han som papaen sin om ikke mere knyttet fordi de bor sammen. hvor langt er du på vei. Du kan søke om abort hlt frem til fjerde mnd tror jeg med en meget god grunn da.....................

Hvis han virkelig er glad i deg så godtar han barener. Jeg har funnet en helt fantastisk gutt nå etter at jeg ble alene og han gleder seg faktisk litt til å bli reservepappa, forteller at han tenker mye på at neste sommer så er det vi som er på stranda på en liten en på 7-8 mnd, og vi som går tur med vogna... Så hvis han virkelig er glad i deg blir han nok glad i barnet også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...