Gå til innhold

kommer magen fortere nå enn første gang?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns jeg forandret form etter bare tre uker jeg, men jeg har utrolig treig mage, så er redd det er mest møkk jeg går å strutter med! Men jeg er iallefall bare knappe 12 uker og opplever at folk STIRRER på magen min!! Jeg har ventet med å fortelle om svangerskapet fordi jeg fort nok blir en vandrende agenda - men det virker som om jeg like godt kan gi det opp!

Magen har kommet raskere for hvert svangerskap, det første som skjer er at musklaturen i nederste del av magen liksom gir etter, også blr dette "stoffet" langsomt hardere og hardere.... men den første dytt-følslen var der alt etter 7 uker denne (3) gang.

Annonse

Nå ble jeg glad!

fint å høre at flere synes magen kommer fortere enn første gang. Her synes jeg bare det sa PANG, og magen kom med engang. Synes til nå at hele svangerskapet har vært anderledes. Mer plager, dvs mer kvalm, mer sliten og totalt uten energi..... Kan ha noe med at jeg flyr etter en aktiv gutt på snart 20mnd?

Hehe, ja da var det ikke innbildning at magen er større. Er 6+1 men synes jeg fikk mage med en gang. må faktisk holde den inne når vi er ute blandt folk (slitsomt), men vil ikke si noe ennå. Med jenta vår fikk jeg ikke mage før vi var i ultralyd, og brukte jeans til jeg var 5 mnd på vei. Men nå....pakket bort en del bukser ja...

• 2 uker senere...

Kjenner meg godt igjen, jeg...

Er 6 uker i dag, og jeg synes at magen allerede har tittet frem så vidt.

Mer kvalm, har dårlig matlyst (æsj - kjøttlukt!!) og er mye svimmel og "utmatta" - og irritabel da... TOTALT forskjellig fra forrige graviditet..

Er spent på hvordan magen blir nå jeg!

Siste mnd forrige gang kom ukjente (frekke folk!!) bort og spurte om jeg skulle ha tvillinger!!! Hadde skikkelig stor mage, men ikke noe særlig ellers. Masse forstervann og en stor, fin gutt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...