Gå til innhold

Noen som har erfaring med BABYWATCHER?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nettopp bestilt en sånn babywatcher, for å føle meg tryggere på at det er liv inni der, i og med at bevegelsene omtrent har stoppet :S

Er veldig bekymret over dette.

Skal på UL om 2 uker, så da er det ikke vits å bestille legetime nå, i og med at det ikke har vert noe blødninger eller smerter eller noe.

Er bare bekymret over at bevegelsene ikke er der lenger :(

Så jeg ville følt meg så mye tryggere om jeg kunne høre hjertelyden og beveglesene med en sånn babywatcher!

-Er det noen som har erfaring med slike?

-Fungerer de enkelt og greit?

-Følger det med batterier?

-Hvor lenge holder ca en sånn gele` flaske?

Setter stooor pris på ethvert svar! :o)

Mvh en bekymret kommende mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5785021-noen-som-har-erfaring-med-babywatcher/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Er vel ca 2 måneder siden jeg kjøpte min, og har hørt på babyen OFTE, og geleflaska er ikke halvtom enda.

Babywatcheren er så enkel å bruke at man ikke ternger å lese bruksanvisning en gang.

Følger med 2 batterier, men er ikke sikkert de fungere så bra. Mine batterier hadde vært for kald, så de måtte ligge til oppvarming før jeg kunne bruke dem.

Kjenner ikke så ofte liv, så da blir det til at man er bekjymret og må høre etter, selv om man er litt nervøs for ikke å finne hjertelyden =/

Fikk min igår. Enkel i bruk. Tok noen minutter å finne rette stedet for best lyd, men veldig morsomt :) Kommer nok ikke til å bruke den hver dag. Nå er jeg liksom beroliget, det er faktisk er liv inni der. Har ul om 2 uker. syntes det var lenge å vente. Samboer er også glad for babywathceren, ble liksom litt mer virkelig for ham også. Det er førstegangs for oss

Annonse

det gjør ikke noe å bruke den ofte, babyen tar ikke skade av det.. det er sånn som legen bruker ja.. jeg kjøpte min påhttp://www.anawiz.com/acatalog/Foetal_Monitors___Dopplers.html.. tror jeg ga rundt 1300 kr, men det var ikke den billigste pluss at jeg kjøpte ekstra gele..

Hei,

Gled deg til du får den!!! Den er veldig lett å bruke - jeg har aldri hatt noe problem med å finne hjertelyden. Man bare drar den litt frem og tilbake og vips så hører man hjertet! Det er heller ingen tvil når du finner hjertet til baby'en!!! Hører det veldig fint og tydelig, også kan du følge med på hvor fort det slår!! Jeg fikk med 1 batteri og gele flasken holder leeenge!!!

Kos deg med babywatcheren din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...