frida♥ Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Og kunne dra på jobb og ha bare meg selv å tenke på. I tillegg en kjemperolig dag, bare masse kos og morro med en gjeng flotte unger! Var tidlig ferdig og dro til byen å titta litt i butikker, handla litt klær og småting til jentene. Sååå deilig, bare meg!! Da jeg kom hjem var de der å venta på meg, Amanda SÅ glad for å se meg og de to andre veldig glad for mammas små "skolestart" gaver. Synes igrunnen denne dagen var veldig fin, håper på like fin fortsettelse. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Åh, det høres ut som en deilig dag! Nyt det som du kan, snart begynner hverdagshverdagene ;o) Jeg er sååååå glad for at jeg har blitt redusert til 80% stilling, ellers tror jeg dagene hadde blitt spist opp av henting og bringing til barnepass mellom jobb og søvn... Nå er det sånn passe ) Selv om jeg egentlig vil ha fri hele tida *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå