Gå til innhold

September: Sure oppstøtt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 35 og har de 2 siste ukene slitt mye med sure oppstøtt,fryktelig ubehagelig... flere som har det slikt? noen som har noen gode råd?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..er i uke 32 og har slitt med det et par måneds tid nå..utrolig plagsomt og ubehagelig..Blir bare mer og mer av det..Spesiellt når jeg skal legge meg...Så vet godt hvordan du har det!

Var hos legen i dag og fikk tips om å kjøpe Gaviscon på apoteket (reseptfritt) og helt ufarlig når man er gravid..Man får de både i tyggetabletter og i mikstur. jeg kjøpte tyggetabletter,men anbefaler mikstur og heller skylle ned med vann hvis smaken er like ille på den som på tyggetablettene..Tyggetablettene er ikke akkurat noe å skryte av på smak,men det hjelper...

 

Håper du vil føle deg bedre og at du får mindre halsbrann etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er i uke 35 og har også hatt masse sure oppstøt. Er jo bare helt pyton.. Men melk hjelper.. Ihvertfall for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35 og plages med det :o/ - har hatt det slik en stund. Det er ikke no godt.. Er verst når jeg skal legge meg for å sove på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 33 og har "god erfaring" med halsbrann/sure oppstøt. Er i mitt 3. svangerskap og har hatt halsbrann med alle tre. Mitt råd er å kjøpe gaviscon tyggetabletter eller som siste oppdagelse love-hearts!!!!! Det er jo litt godt også! Utrolig nok virker det godt!! LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 34+4 og har vært plaget med dette lenge. Jeg får det bare av og til om dagen, og noen ganger når jeg legger meg. Jeg drikker melk. Det funker for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også vært veldig plaget med dette, og verken Biola eller melk eller sjokolademelk hjelper lenger. Brukte Gaviscon en stund, men har (etter anbefaling fra legen) gått over på Novalzuid, som er mye bedre. Også reseptfritt, gir ingen skader på barnet og kan brukes i lang tid. Lykke til, det går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er ekkelt med både halsbrann og sure oppstøt..Jeg kan ambefale link tyggetabletter (apoteket) eller rett og slett melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mangen gode råd:) melk funket dessvere ikke på meg,følte det ble nesten at det ble litt værre... men nå har det faktisk kommet seg litt, etter at jeg prøvdte Novalzuid, vil anbefale det til andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det er vel en kjent sak at gravide plages md halsbrann. Noe som hjelper for meg er å ikke spise meg for mett, ta et glass melk eller tygge link-tabeletter. De smaker så godt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...