Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trenger seriøst litt psykisk støtte nå. Jeg hører vel mest inne på "slitere", men der er det så stille.. Jeg har gått over IKM!! Har 26 dager syklus (veldig stabil hvertfall siste 9-10 mnd...) er på dag 27 i dag. vil ikke teste ennå, for jeg vet jeg blir skuffa. jeg kan ikke i min villeste fantasi inbille meg at vi har fått det til, det er ikke mulig... Har ingen symptomer heller. Bare tantesymptomer egentlig; "menstak" i magen og pittelitt brunlig utflod. har vart siden søndag....Magevondet pleier aldri å komme i forkant, bare den dagen mensen kommer.

Uff, ting er litt unormalt, og det setter meg i litt ubalanse. dette ble vel bare rot dette også.

Fortsetter under...

Veldig vanskeleg å seia om du kan vera gravid, men vil i alle fall ønska deg masse lykke til!!

Har du prøvd veldig lenge sidan du seier du høyrer til på "slitere"? Du høyrer jo uansett til her inne så lenge du er ein prøver :)

Krysser fingre og tær :)

ca 1 1/2 år.... har vært til utredning, og det viser seg at jeg har 1 tett eggleder. Men som gyn sa: man trenger bare en! Men tar tydeligvis lang tid, og tålmodigheten renner ut. Jeg mister også mer og mer trua på at jeg kan få det til. blir derfor så frusterert når tanta "kødder det til"...

vel, få ta en test i morra, så slipper jeg å tenke mer på det. Kanskje tanta kommer da!

Takk for svar!

Annonse

Takk, takk, jenter. godt å ha noen å lufte med... Nei, får ta en test etterhvert hvis hun ikke dukker opp. Eneste måte å få svar på;)) Fundering er bortkastet energi egentlig...Vi snakkes, og lykke til dere også!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...