Gå til innhold

Hvorfor tror dere at alle andre er gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fordi magefølelsen stort sett er fungerende for mange kvinner og vis en kvinne selv føler seg ganske sikker på at hun er gravid så er faktisk sjangsen ganske stor for at hun er det, og de fleste som spør på den måten du formulerer oppgir gjerne bl.a magefølelse og symptomer som bakgrunn for å spørre.

Så negativ da.... Hvorfor skal man giddi å ljuge om det? Blir jo for dumt da... Er vell ikke derfor vi er her vell?? Prøver å få hjelp og forståelse og få ut gleder og sorger.

Å tenke positivt har vell aldri skadet noen?????

Jeg sier ikke at noen juger!

Jeg sier bare at sjansen for å bli gravid tross alt ikke er såååå stor, og det blir mange falske forhåpninger her inne når alle tror at alle andre er gravide hele tiden.

Ønsker meg et mer jordnært forum...

Når en tenker at nesten alle som prøver (må riktig tid i syklusen) blir gravide innefor et år, så synes jeg at det faktisk er ganske store sjanser for å bli gravid, jeg. Og med så mange som er her inne, så er det jo klart at det er en del som bilr gravide hver måned. Ikke alle nei, men menage :D

Synes vi har all grunn til å oppmuntre hverandre og være glade på andres vegne, tror at godt humør og positiv instilling kan hjelpe på sjansene til enhver. Hurra!

Hei Anonym...da får du lete videre da...for du finner ikke det du leter etter her da virker det som. Unnskyld for at vi gir håp og støtter....litt ironi tåler du vel ;o) Ble bare litt provosert av setningen: ønsker meg er mer jordnært forum. Lykke til videre med å finne et annet forum!

Du må tåle at du får sånne tilbakemeldinger når du visste hvordan reaksjon du ville få på ditt hovedinnlegg...det var jo ikke skrevet så positivt! Det er kanskje de harde fakta du kommer med, men det er ikke akkurat det du vil ha slengt i fjeset her inne!

Annonse

Yes, det er det vi vil ha:) Store lyserosa og babyblå drømmeslott, nydelig:)

Dessuten så vet vi nok alt om de kalde harde fakta, og vi forholder oss til de også, men noen ganger er det godt å slippe..selv om det bare er for en liten stund!

Helt enig med deg, elineliena - drømmeslott, puffskyer og care bears - hehe!

Forresten er det jo masse jordnære, seriøse/alvorilge faktainnlegg her også, masse å lære og masse gode tips.

Ja....Anonym skjønner........jippi...... litt mer ironi her....

Jeg har da aldri snakket om babyrosa/babyblå drømmeslott.....jeg mener at det er greit å komme med fakta, men på en positiv måte, du fremla det så ganske negativt.

Du skjønte nok hva jeg mente, men du ville vel bare provosere enda mer ;o) Det går helt fint...lar meg ikke vippe så lett av pinnen!

hehe...jeg kjenner meg så igjen fra denne prøveperioden. Alt er frustrerende, alle kommentarer blir tatt lille opp, alle andre enn du blir gravid osv.

Måtte selv prøve i 7 måneder før det klaffet. Jeg gråt mine bitre tårer hver kveld, trodde jeg ikke kunne få barn. (Men nå inneser jeg egentlig at 7 måneder var veldig lite i forhold mange andre. De kan bale i mange år) Man blir litt egoistisk av å gå sånn.

Men nå sitter jeg her med struttemage, halvveis i et svangerskap. Tiden går så altfor fort...

Prøv å tenke positivt alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...