Gå til innhold

Ikke planlagt å bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. helt ny her. fikk uventet beskjed at jeg var gravid før ferien, så det har vært en annerledes ferie enn planlagt.kom hjem på søndag , så dette er min første dag her inne. er midt i studiene, men det går seg vel til det også. har termin 15 mars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen.. :) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

takk for det.

jeg er i 9 uke ifølge legen. ( tok UL da jeg var i 6 uke)

føler meg til tider veldig dårlig, men ellers frisk og raske. når er det normalt å fortelle det til slekt og venner? vi har bare holdt det for oss selv enn så lenge

Skrevet

hei murmaid

vart også plutselig gravid, og har termin 14. mars

skal avslutte 3 året av bachelor graden, det må da bare funke...eller..? Mor og far er så snille og skal hjelpe til så eg får skreve oppgaver og slikt. Kvar studerer du?

Skrevet

Jeg fikk også vite at jeg var gravid rett etter at ferien min startet. Ble en annerledes ferie for meg også. Blir veldig gøy, men samtidig veldig skummelt......!! Jeg har termin 10 mars.

Skrevet

jeg studerer økonomi, skal begynne andre året nå. håper å få klart eksamene i mai, og heller ta permisjon etter det. har samboer og hans familie her, man alle mine bor på andre siden av landet. så jeg vet ikke hvor mye hjelp det er å få her, da alle har sitt å stri med.

Skrevet

Så lenge både du og barnet er friskt går det helt fint å gjennomføre studiene. Man må bare senke kravene til seg selv. Ofte kan eksamen utsettes til august.

Skrevet

Jeg hadde heller absolut ikke planlagt å bli gravid heller..synest det var utrolig skummelt å finne ut siden jeg hadde så mange planer for ferien og ellers i livet..Er midt i skolen selv, skal begynne på 2 året no, og det kommer til å bli et sykt tøft år siden jeg studere mote og design i oslo.

Men har bestemt å prøve meg å det og håper på det beste at jeg kan ta examen i mai og heller ta litt fri etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...