Gå til innhold

Hva har dere handlet inn?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Her er det den vorende mormora som har gått helt amok! Har masse klær, og det overrasker meg ikke om hun kommer hjem i dag med enda flere!:P

Vogn og seng kjøpte hun også (vi var på besøk fetteren min, og der kjøpte hun det brukt av ham mens jeg sov), men heldigvis så får jeg ordne stellebord og tøyvbleier,- håper jeg!

Må kanskje sies at dette er første barnebarnet, og at når jeg ser på babyklær, så kommer jeg som regel ikke tomhendt hjem!:P

holder på og pusse opp barnerom og min gamle sprinkelseng seng. arver vogn og stellebord. har en hel skuff under sengen full av baby tøy som den vordene mormoren har handlet samyt noen kose bamser.. bilsete og madrass til sengen. skal vi til sverige og handle snart (det er mye billigere i sverige)

babyen kommer ikke før til nyttår men det meste er ganske klart alt!:)

smiil..

Jeg har ikke kjøpt noe jeg. hr hørt så mye om at det bringer uflaks, også tør jeg liksom ikke ta sjansen, men har vært fristet til å kjøpe et par sokker ol noen gange ja... tihi

Nå er jeg 11+5 da, så var jeg på UL igår å så det hypre fosteret å hørte hjertet:D så jeg tør å gå til innkjøp snart snart:)

Lykke til med prøvingen

masse babystøy

Annonse

Kristin

Hvis du har fulgt med på andre innlegg her inne så har den jenta der prøvd å bli gravid i mange år, hun er 17 år gammel.. Beklager, men JEG syntes at det er en smule merkelig.. Jeg har ikke noe personlig i mot den jenta der, langt i fra! Men det er hun som hyler høyest her.. Og nå har hun jaggu meg begynt å handle babyklær også..

En ting er å titte litt, drømme seg bort.. Men å faktisk gå til innkjøp.. Hmms.. Og fordele utgiftene litt?! Hehe, hvor mye koster babyklær da..?! En hundrings eller noe sånt, er ikke akkurat verdens undergang..

Nå er jeg så dritt lei av at dere skal drive å hakke sånn på rosamor!

At hun har kjøpt noen bodyer og noen sokker,hva så? er det noe galt me det? Hun er jo prøver!

Å hvem har sagt at hun har vert prøver i mangen år??

Hva med å spør henne selv? Hun har faktisk bare vert prøver i noen mnd.

Må ikke tro på alt dere leser å dømme folk så fort!

Hun virker mer moden enn mange andre her inne.

Nå er jeg så dritt lei av at dere skal drive å hakke sånn på rosamor!

At hun har kjøpt noen bodyer og noen sokker,hva så? er det noe galt me det? Hun er jo prøver!

Å hvem har sagt at hun har vert prøver i mangen år??

Hva med å spør henne selv? Hun har faktisk bare vert prøver i noen mnd.

Må ikke tro på alt dere leser å dømme folk så fort!

Hun virker mer moden enn mange andre her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...