Gå til innhold

Er dette en del av den berømte SLIMPROPPEN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på do, og da jeg skulle tørke meg kom det en middels stor, gjennomsiktig klump ut på papiret.

Denne var ganske fast i formen, omtrent som gele når den er stiv. Det var ikke så veldig mye, men jeg tenkte det kunne vœre en del av slim-proppen kanskje?

Hva tror dere andre her?

Hvor lenge tar det i gjennomsnitt fra slimproppen går til fødselen er i gang? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg fikk beskrevet det når jeg spurte om akkurat det samme, så høres dette ut som slimproppen ja eller deler av den. Opplevde akkurat det samme, men det er tre uker siden.. og jeg sitter her fint enda...

Det er helt individuelt hvor lang tid det tar, noen går den lenge før og andre går den under fødsel.. ikke alle som ser noe til den en gang..

Skrevet

Hei.

Har akkurat opplevd det samme her :-)

Dette sier fødselsboka : "Slimproppen kan gå og det kommer en mer seig og tykk utflod. Vær oppmerksom på at slimproppen kan gå dager og uker før fødsel,så det er ikke et sikkert tegn på at fødselen er i gang.

Hvis utfloden er blodtilblandet,betyr det at livmorhalsen holder på å åpne seg."

Det siste opplevde jeg så håper det er enda et godt modnings tegn

da....håpe håpe...

lykke til til deg da :-)

Klem fra

Skrevet

Min var akkurat sånn!! Dessverre så er det halvannen uke siden den gikk så det kan ta lang tid før noe skjer. Men håper for din del at det setter i gang snart, da.

klemmer fra

Skrevet

I går natt, etter at jeg skrev det siste innlegget mitt, ca kl 24, kom det en lett blødning.

Virket omtrent som rent, klart blod til å begynne med, kanskje blandet ut med litt vœske slik at det ble lysere.

Etterhvert kom det mer, men da virket det som mer vœske og mindre blod. Jeg ringte til føden og fikk snakke med en behagelig jordmor. Hun mente det var livmorhalsen som forberedte seg (tegningsblødning??), eller til og med litt fostervann som lekker (det er visst som innlegger over her sier, lyserosa). Fikk bare beskjed om å legge meg og se det ann, og ringe tilbake om det skulle bli noe mer/annet.

Har hatt ganske sterke menssmerter i underlivet og ryggen (trodde en periode det var begynnende rier og skulle til å begynne og telle varighet og mellomrom), men sovnet til slutt rundt kl 4. Nå har jeg mindre vondt, men stadig endel utflod/lekkasje/blødning. Nå er den mer beige/lyserosa igjen, med enkelte "blodflekker"/spetter..??

Føler at jeg fortsatt må se det ann før jeg evt. ringer føden igjen. Føler ikke at jeg har noen rier (eller annen framgang). Føles ut som ganske sterke menssmerter, har i tillegg veldig vondt i bekkenet og nedover i beina.

Har mer eller mindre de samme problemene, smertene og følelsen som når mensen bryter ut for alvor.

Noen som har noen betryggende og hjelpsomme ord og komme med??

Flere som har opplevd/opplever det samme??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...