Gå til innhold

Jeg føler meg veldig gravid, men testen viste negativt????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gått 4 dager over tiden..Har gradvis fått kvalme, akkurat lik den jeg hadde i forrige svangerskap. Har vært kvalm siden i går ettermiddag, går i bølger, værst om morgenen og midt i frokosten..:-/

 

Har hatt menssmerter en uke nå, de pleier ikke komme før mensen er i gang.

 

Ammer, så jeg vet ikke hvordan puppene skal oppføre seg da.. Jenta på 7 mnd er ihvertfall litt mindre ivrig på puppen nå..

 

Testa i dag, og den var negativ..Hmm..Med e QR test.

Vi vil jo ikke bruke en formue på å teste unødvendig heller...Blakk er jeg også..

 

Vil så gjerne ha noe å forholde meg til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når på dagen tok du testene? Jeg fikk både negative og positive svar om hverandre avhengig av når på dagen/hvor mye jeg hadde drukket. Da jeg tok testen som ikke kunne betviles hadde jeg verken drukket eller vært på toalettet på 6-7 timer. Lønner seg å ha så konsentrert urin som mulig. Ev blodprøve er jo sikker uansett.

 

Håper på det beste for deg..=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet negativ før positivt når jeg ventet begge guttene mine.Denne gangen ble det positivt med en gang,og da tok jeg 4 til for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn som deg...var sikker på at jeg var gravid allerede samme dagen som uteblitt mens, men det slo ikke ut på test.

 

Jeg klarte ikke å slå meg til ro med dette, og 9 dager etter fikk jeg time hos legen for å ta blodprøve for å evt påvise HCG.Graviditetstesten hjemme var da fortsatt negativ, og også urinprøven jeg tok på legekontoret var negativ. Men blodprøven viste svakt positivt. Jeg fikk brev om det i posten, og tok en ny test hjemme - som da viste positivt. -- Og har tatt flere etterpå, alle positive :)

 

Grunnen til at det slår ut sent, kan være at eggløsningen har vært senere enn antatt eller at HCG produksjonen har kommet sent i gang.

 

Kryssere fingrene for at du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...