Gå til innhold

Jeg føler meg veldig gravid, men testen viste negativt????

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gått 4 dager over tiden..Har gradvis fått kvalme, akkurat lik den jeg hadde i forrige svangerskap. Har vært kvalm siden i går ettermiddag, går i bølger, værst om morgenen og midt i frokosten..:-/

Har hatt menssmerter en uke nå, de pleier ikke komme før mensen er i gang.

Ammer, så jeg vet ikke hvordan puppene skal oppføre seg da.. Jenta på 7 mnd er ihvertfall litt mindre ivrig på puppen nå..

Testa i dag, og den var negativ..Hmm..Med e QR test.

Vi vil jo ikke bruke en formue på å teste unødvendig heller...Blakk er jeg også..

Vil så gjerne ha noe å forholde meg til!!!

Fortsetter under...

Når på dagen tok du testene? Jeg fikk både negative og positive svar om hverandre avhengig av når på dagen/hvor mye jeg hadde drukket. Da jeg tok testen som ikke kunne betviles hadde jeg verken drukket eller vært på toalettet på 6-7 timer. Lønner seg å ha så konsentrert urin som mulig. Ev blodprøve er jo sikker uansett.

Håper på det beste for deg..=:)

Jeg hadde det også sånn som deg...var sikker på at jeg var gravid allerede samme dagen som uteblitt mens, men det slo ikke ut på test.

Jeg klarte ikke å slå meg til ro med dette, og 9 dager etter fikk jeg time hos legen for å ta blodprøve for å evt påvise HCG.Graviditetstesten hjemme var da fortsatt negativ, og også urinprøven jeg tok på legekontoret var negativ. Men blodprøven viste svakt positivt. Jeg fikk brev om det i posten, og tok en ny test hjemme - som da viste positivt. -- Og har tatt flere etterpå, alle positive :)

Grunnen til at det slår ut sent, kan være at eggløsningen har vært senere enn antatt eller at HCG produksjonen har kommet sent i gang.

Kryssere fingrene for at du er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...