Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Har siden halv to hatt fått vondt med jevne mellomrom nederst i magen. Smerten er levelig, men merkbar og varer i ca 1 min. Synes ikke det er så vondt som jeg skulle tro det skulle være, men det kommer vel kanskje etterhvert. Synes heller ikke livmoren blir så hard som jeg hadde trodd. Hard blir den altså, men det er ikke sånn at jeg ser siluetten på babyen (har hatt noen sånne kynnere nemlig). Har ikke klart å reise meg fra sofaen når de har kommet, for jeg er rett og slett litt for lat. Er det ikke sånn at dersom de forsvinner når man reiser seg så er det ikke rier? Å, tenk hvis det hele er i gang nå. Det er i så fall ikke et sekund for tidlig!
PrincessElisabeth Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 vet ikke noe om hvordan det føles når det har startet, men håper for din del at det har startet, høres ut som du er klar nå lykketil ihvertfall
Smånetta 14.mai Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Skal vi ikke bare si det sånn. Nå er du i gang, sier vi. Lykke til!
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Har fått med meg såpass at hvis noe fortjener å føde snart, så er det deg!! Krysser fingrene for deg!! Lykke til!! Klem Fra
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Kjenner du takene litt i ryggen og?? Spennende;o)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 jeg har også det sånn,men de blir bedre etter jeg har gått litt.. så viss du reiser deg opp og det gir seg så er det nok ikke rier dessverre..
Dailis Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Jeg har satt igang av meg selv en gang, og de første riene var ikke like kraftige som noen av kynnerene. Men de var veldig regelmessige. Men jeg vet ikke om man kan kalle dem rier engang, men de åpnet noen cm faktisk....8 for å være nøyaktig, hehe. Så du kan ha svakere rier enn forventet. Håper det for deg da, lykke til!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2006 Kjenner det bare i magen, helt nederst, men en venninne av meg hadde det likedan så jeg håper jeg slipper rygg smerter. Har holdt på i fire timer nå og kommer til og med når jeg er oppe og går. Men foreløpig er de levelige.
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Heeeeei :-)) åååååå nå håper jeg virkelig det er noe på gang med deg ass.....kom igjen!!!!! Kan godt være rier om de kjennes svake,de starter svakt for så å bygge seg opp.....og det du sier med at de bare sitter i magen er oxo helt nomalt for noen (som du selv sier) Jeg hadde som venninnda di oxo bare i magen ...... Dette er spennede,hold oss oppdatert om du orker.... Klemmer fra
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Spennende )Du må ha masse lykke til!!! Hvor mange dager over er du nå??? Selv er jeg 5 dager over, men ingen action her...hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2006 10 dager over i dag! Og verdens beste sv. far fyller 60, så det passer i grunnen utrolig bra at det starter nå... Spørs om jeg klarer å fullføre i dag, da! Så sv.far får kanskje ha bursdagen for seg selv likevel. ;-) Nå kom understellet til vogna ned fra loftet gitt! JUHUU!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 Hvordan går det da? Spennende å følge med... :-)
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 MARI! Hvis du ikke syns det er vondt så er det nok et stykke igjen enda. (Desverre) (Men det kan ta seg opp fort altså!) For det blir vondt. Veldig vondt. Men det er over fortere enn man aner, og da har man plutselig et helt nytt vidunderlig menneske i armene. Hurra! Håper at fødselsdagen hennes bli i dag ;-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg til å møte henne jeg og!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2006 Jeg er her fortsatt, men nå er jeg ikke lenger i tvil. Dette er rier! De begynner å bli vondere nå, må puste meg igjennom dem. De var en stund regelmessige på 12 min mellom hver men de siste har vært med litt større spredning. Spent på hva som skjer utover natten. Kanskje de gir seg?? De er i hvertfall til stede uansett om jeg ligger, sitter, står eller går nå!! Blir spennende og se om jeg stikker innom her i morgen også... God natt, alle sammen! Linea og jeg skal prøve å sove nå. Forresten til Kari 20.07.06, Tonje 84 og Bemybaby... håper dere tilgir meg for at jeg sniker i køen! Klemmer fra
Molait Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 Er nok en stund igjen. Prøv så godt det lar seg gjøre å få sove litt i natt. Masse lykke til:))
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 1. august 2006 Ja, det er nok det! Men det er liksom så greit at det hele har startet opp... Har jo ventet en stund nå. ;-) Har veldig lange rier, da... håper det hjelper på litt. De har vart i minst ett minutt alle sammen helt fra starten (au........ fikk rie nå!). Ah, Thank you - and good night! Skal se for meg knærne på stjernekikkeren din en gang til før jeg sovner... får ikke det bildet helt ut av hodet! ;-D
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 1. august 2006 #18 Skrevet 1. august 2006 Du er forhåpentligvis i hvile stilling i senga nå,eller enda bedre på vei til føden,men vil nå bare si masse lykke til :-) Stooooooooooooooor klem fra
Molait Skrevet 1. august 2006 #19 Skrevet 1. august 2006 hehe, ja da kan du jo legge til føttene litt lenger opp, albuene litt lenger ned til siden og hendene som bokser ut ved navlen og under. Ikke rart jeg synes han var så "klumpete" hehe. Nå drar jeg bort i morgen formiddag og blir borte til torsdag kveld, så får vel ikke med meg så mye oppdatering. Venter spent på fødselshistorie:) Men ååå så kos da!! Snart har du babyn din i armene-endeliiig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå