Gå til innhold

Fødeplass på Riksen! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes ikke noe søknadsskjema. Jeg søkte via legen når jeg var der på kontroll i uke 6. Han sendte en henvisning der det stod at jeg hadde lyst til å føde der. Ellers kan du vel ringe direkte (ring resepsjonen og be dem sette deg over til de som har med inntak av fødeplasser å gjøre) og høre om de har noe ledig og evt. hva du må gjøre for å få plass der.

Til Månestråle: Så vi begge hadde termin 14. mars. Blir moro å se hvem som føder først da! Tror vi er i veldig trygge hender på Riksen. Glad for å slippe hotellet på Ullevål, særlig siden det er min første gang!

Annonse

Hei igjen,

jeg ser at det er to Månestråler her - den "andre" har termin den 14.jeg har termin rundt den 17/18/19 mars tror jeg...men jeg fødte 4 dager før termin sist, så ikke umulig at det blir 14 på meg denne gangen :)). Ja - spennende! Jeg tror Riksen blir veldig bra. Lykke til på UL, så på 1. tri at du skulle inn på UL en av dagene...alltid gøy å se lille spire.

Hei,

Har vurdert å søke på Riksen sel, men er litt usikker.

Skikkelig sturslig at pappaen ikke får være der hele tiden og at de ikke har familierom.

Fødte min første på det gamle Rikshospitalet og de to siste på Aker.

Bare siste gangen på Aker fikk min mann overnatte med oss og det var veldig koselig!

Nå er jo "alle" de sykehusene jeg har født på tidligere lagt ned, så jeg ikke noen klare referanser.

Har vært med på en fødsel på Ullevål og der syntes jeg det var litt stresset stemning.

Tror jeg lar legen annbefale meg noe før jeg søker....kanskje er jeg for sent ute allerede også!? Har termin 6. mars.

Har noen dere noen gode eller dårilge erfainger med noen av de sykehusene vi kan velge mellom i Oslo er det fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...