Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå blei jeg litt lei meg her... Har jo tatt ut ferie uka mi neste uke jeg, så da skal jeg å sambo på hyttetur til Eggedal (oohhh yeah..) og det betyr jo at jeg ikke får blitt med på BIM-treffet alikevel.

:-(((((((

Nå som jeg har gått å trippa og gleda meg i lange tider. *sukk*

Nei, det var jaggu en strek i regninga.. Men får håpe jeg får blitt med på neste da. =))))

*dobelt sukk*

Fortsetter under...

huff da..det var jo kjedelig! Men du får jo bare kose deg med ferien ogås da! Du får bli med på neste treff da vet du;-) Jeg håper jeg har født innen da...hehe...jeg er jo førstemann ut...SÅ blir spennende! Veldig koselig om du blir med p åneste treff da! Det må du få til!

Kos deg på ferie!

ja, det skal bli uhyre deilig med ferie.=))) føste og enste uka jeg har tatt ut ferie for i år, så den skal gjøre godt=)

bare så synd den kræsja, MEN på neste treff, skal ingenting komme i veien for meg!! Da SKAL jeg komme=)

Er vel en viss fare for at du har født innen den tid, men det blir jo uansett koslig å se den vesle din da=)

er det du som er første mann til å føde av dem eller??

Om du føder mens jeg er på ferie, får du ha lykke til!!!!!

klem

hei hei!!

Det er bare å bli med!! 11 uker, så spennende da!! Jeg er fødeklar...har termin om 11 dager...Men håper at ungen kommer litt før... Men uansett - du er hjertlig velkommen på treff, er nok flere som er i nærheten av din termin der!! Og kommer nok flere til etterhvert også vil jeg tro!

Neste treff er onsdag 30.august kl 18.00 på Barolo!

Velkommen skal du være!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...