IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Nå blei jeg litt lei meg her... Har jo tatt ut ferie uka mi neste uke jeg, så da skal jeg å sambo på hyttetur til Eggedal (oohhh yeah..) og det betyr jo at jeg ikke får blitt med på BIM-treffet alikevel. :-((((((( Nå som jeg har gått å trippa og gleda meg i lange tider. *sukk* Nei, det var jaggu en strek i regninga.. Men får håpe jeg får blitt med på neste da. =)))) *dobelt sukk*
*mmn* Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 huff da..det var jo kjedelig! Men du får jo bare kose deg med ferien ogås da! Du får bli med på neste treff da vet du;-) Jeg håper jeg har født innen da...hehe...jeg er jo førstemann ut...SÅ blir spennende! Veldig koselig om du blir med p åneste treff da! Det må du få til! Kos deg på ferie!
IngyThing & lykkeliten Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2006 ja, det skal bli uhyre deilig med ferie.=))) føste og enste uka jeg har tatt ut ferie for i år, så den skal gjøre godt=) bare så synd den kræsja, MEN på neste treff, skal ingenting komme i veien for meg!! Da SKAL jeg komme=) Er vel en viss fare for at du har født innen den tid, men det blir jo uansett koslig å se den vesle din da=) er det du som er første mann til å føde av dem eller?? Om du føder mens jeg er på ferie, får du ha lykke til!!!!! klem
Spentsombaredet Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Hei hei Gøy at det er flere fra Kongsberg. Når er man velkommen på BIM -treff? Jeg er 11 uker på vei.
*mmn* Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 hei hei!! Det er bare å bli med!! 11 uker, så spennende da!! Jeg er fødeklar...har termin om 11 dager...Men håper at ungen kommer litt før... Men uansett - du er hjertlig velkommen på treff, er nok flere som er i nærheten av din termin der!! Og kommer nok flere til etterhvert også vil jeg tro! Neste treff er onsdag 30.august kl 18.00 på Barolo! Velkommen skal du være!
IngyThing & lykkeliten Skrevet 10. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2006 onsdag 30 august er jeg klar som et egg også)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå