Gå til innhold

Over termintråd.....


JIPPI:) nr 3 i 2010:)

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen og humøret nå da jenter. Julien er jammen over, og her er vi noen som vagger enda ;) Varmen er litt tung, men har ventet lenge på den, så den nytes på stranden likevel. Har heldigvis ikke så mye vann i kroppen, så det går greit.

 

Håper og håper at det skjer noe, skal heldigvis på kontroll på torsdag, det blir greit å få høre hvordan det står til(modenhet og slikt....). Babyen er KJEMPE aktiv, og det gjør skikkelig vondt. virker så han prøver å komme seg ut selv, uten at kroppen er klar for det. jaja

 

lykke til i dagen fremover jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda... Sitter og lurer på om den bygger rede inni meg eller noe.. Men ingenting som skjer og ingen tegn på at noe skjer. I skrivende stund har jeg ingen fottøy som passer meg (ilogmed støvlene går ikke på) så nå har jeg lånt slippersene til faren min, og regner det må jeg sikkert bruke typen sine vernestøvler :-)

Det hadde vært kult om man kunne fått i det minste en kynner på egen hånd, så vet jeg at kroppen vet hva den skal gjøre...... Men den prøver å komme seg ut i et punkt øverst i magen, så tror nok den er sliten pga plassmangel... :) Kontroll i mårra da, på sykehus. Håper de finner noe lurt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det høres ut som du har det tungt!! Du fårbe dem sjekke deg, så du vet om du er moden i det minste. Skal på kontroll torsdag, og kommer til å kreve en grundig kontroll ja!!

 

Har blitt skikkelig utålmodig i dag!! blir sex til kvelds ja....tross en varm og sliten dag...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager over idag,og begynner å bli så usannsynlig lei.Skal på overtidskontroll imorgen,så blir spennende å høre hva de sier da.Vil så gjerne at det skal skje naturlig,blir så kunstig å gå inn på sykehuset å ikke ha smerter.Gikk over med første mann også men da stoppet det på 11 dager over,så jeg trodde ærlig talt ikke jeg ville gå lengre denne gangen. Lykke til dere som fortsatt er her!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her jeg også, 9 dager på overtid nå. Førstemann kom en dag før termin, så dette var en overraskelse som jeg ikke var mentalt forberedt på... var til jordmor på sjekk i går og er 3cm, men ingen kynnere eller rier (selv om magen er steinhard av og til, tror kanskje det er rier men at jeg ikke 'kjenner' dem?!). Babyen er i fin form, og idag skal jeg på ultralyd for å sjekke resten - morkaka og sånn. Jeg håper også jeg unngår fødselsstart på sykehuset, vil så gjerne ha en naturlig fødsel denne gangen også.

 

Lykke til allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på sykehuset på kontroll, og hatt traumatisk opplevelse for livmoren min. Hun sa det var helt modent nå, og to cm åpning, så rotet hun rundt der oppi og drog i meg. Så Nå er det vel store sjanser for at noe skjer.. HJELP!! Hihi.... Kjenner adskillig mer nå ja, men om det er kynnere eller rier aner jeg ikke. Tror det bare er kynnere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å ha vært på overtidskontroll, gleder meg veldig til min i morgen:). Er spent om jeg har noe åpning ol. kunne jo vært greit!! Har hatt mye vondt og press nedentil, så det hadde vært en fin "premie".

 

Jeg gikk 5 dager over sist, og denne gangen har det jo allerede gått litt mer.... så vi er flere i samme "båt" der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå heldig du!!!!

 

jeg har vært til kontroll i dag. 1-2cm åpning, men lite som skjer :( Har vondt og mye pressing, men ingen fødsel. kipt. Fått ny time onsdag i neste uke, da skulle de sette det i gang hvis jeg ikk ehadde født før!! GUD jeg håper det skjer noe før det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...