Gå til innhold

Blir snart gal av bh `er!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg MÅ, mine er jo så gedigne blitt..... :-( men jeg har oppdaget noe godt!!

Kjæresten min har kjøpt vifte (stooooor) så når jeg kommer hjem nå så river jeg av klærne og får luft under puppa!! DET er godt det!! Om jeg ser litt rar ut,,, det får bare være!

"Luft under puppene" - ler meg i hel av synet!!!!

Det er varmt under puppene her også skal jeg si deg....... Her males det nemlig. Mensana har visst tatt på seg et (litt for?) stort prosjekt med å male alle karmene i stua.. Skulle ønske vi kun hadde ett vindu!

Er ferdig med første strøket på karnappen nå, og pauser litt.... - uten vifte!

Holder også på å bli gal, føler snart jeg vokser ut av meg selv... Gutta på jobben holder på å le seg i hjel, for jeg klager jo høylytt selvfølgelig(vi har veldig stor takhøyde for sånne ting)

Og det er ikke mangel på tilbud om hjelp fra de heller da.. ;) (Alle kjenner samboeren min godt og så dere ikke tror jeg vifter puppene i trynet på folk og driter i han hjemme...)

Forresten så har jeg ei i magen som ALDRI sover tror jeg... Ikke lett å konsentrere seg når det er bevegelser konstant ;)

Annonse

hahaha :) har det på samme måten :) men jeg kjøpte ved en feil en amme bh veldi tidli i svangerskapet, og den er bare det beste jeg ahr hatt på meg!!! H&M hadde noen fine blondebher uten spile i flere farger(brun,grønn,rosa) kjempebehagelige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...