Gå til innhold

Er det fler som mangler symptomer?


Tredjemann på vei!

Anbefalte innlegg

Er i 7. uke og har INGEN symptomer annet enn at jeg er litt trøttere enn vanlig. Er jo selvfølgelig behagelig, men blir jo litt bekymra også. Er det fler som ikke har symptomer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 10, og mine symptomer er på vei vekk.. Kun litt ømme pupper og litt ekstra trett... men håper at dette er normalt... Men er jo mange som ikke får noen symptomer på graviditet før magen vokser... så nyt graviditeten din:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter på kvalmen som alle snakker om, men jeg har ikke merket noe enda, og jeg er i uke 6 nå. Men den dukker kanskje opp snart. Har ømme bryst og føles "tung" i magen. Kanskje vi heller skal være glade for at symptomene mangler, det betyr ikke at det er noe unormalt med barnet.

 

Maria78

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er i uke 5 og har ingen symptomer utenom jeg er veldig trøtt..... og brystvortene er litt ømme, men de er ikke vonde ligge på enda..... ikke kvalm heller. s jeg venter og venter, man føler liksom noe er galt når man ik har symptomene. men det går vel bra vel.. mistet i mai jeg , gravid igjen nå, s er vel litt ekstra påpasselig! lykke til, snart sitter vi vel skriver her om hva vi skl gjøre for å dempe symptomene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...