Gå til innhold

Ammeeksperter se hit er dere snille

Anbefalte innlegg

Har en jente på 3 mnd som er blid og fornøyd, spiser hver 3 time sånn ca og har sine lengste soveperioder på natten( aldri mer enn 4 timer)

Saken er at hun halveis i første puppen "blåser" buksa full, ofte helt opp til hårfestet:D Men fortsetter gjerne etterpå. Tilbyr også andre puppen, som hun også tømmer. Blåser så buksa full på ny. Bleiene holder absolutt ikke på innholdet. Hun bæsjer 2-3 ganger på natta også, jeg våkner av at hun promper som en voksen mann. Gråter ikke, smiler sitt bredeste smil når jeg kommer til.

Altså, renner melka for fort så det kommer luft til tro? Evt bør jeg kun gi en pupp pr.måltid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5783780-ammeeksperter-se-hit-er-dere-snille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, blir magen full setter det en bæsjerefleks i oss alle. Må jo ha plass til mer! Dette er et sunnhetstegn.

Oppgradér bleiestørrelsen, libero har strikk bak og er bedre enn pampers for dette. Vi brukte str 4 i denne alderen!

Vi brukte forøvrig brillebukser (vanlig til tøybleier) over bleiene lenge, det holdt ihvertfall det værste inne. Iallefall rundt beina, det gikk allikevel oppover ryggen iblandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...