Gå til innhold

UL i Oslo


heldige meg07 + en liten til

Anbefalte innlegg

Har fått henvisning til tidlig ul fra legen min (det står at den bør tas i løpet av to uker), men ingen av gynekologene jeg har ringt til i dag har noe ledig tid, de kan tidligst ta meg inn i slutten av august, noen ikke før langt uti september. Så da lurte jeg på om noen her inne har noen tips om steder med kort ventetid som har driftsavtale med staten/kommunen? (gidder ikke betale opp mot 1000 kr privat når jeg har rett til å få det gratis...)

 

Blir veldig glad for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv Smestadgynekologene - aner ikke om de har noe ledig men de er i hvertfall veldig flinke - og har avtale med kommunen/staten. Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd dem. Hadde ikke noe før i slutten av august, men det kan hende det er det jeg må ta til takke med altså. Kanskje man kan prøve på et sykehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) oslo legesenter.. fikk time veldig fort... ligger på oslo city.. men det koster 800 kr da... Han var kjempe flink.. gikk veldig bra igjennom..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - kjedelig. Siden det står at du skal ha UL innen to uker må det jo være noen som kan skvise inn en time til deg, merkelig. Du kan jo prøve Ullevål Gynekologisk Poliklinikk - jeg har vært der på UL en gang, etter at jeg hadde en SA i fjor - men det er mulig at man må ha vært der før for å få komme inn - vet ikke hvd reglene er. Men verdt å ringe da, kanskje de kan henvise deg til noen andre i verste fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det nå. De var veldig forståelsesfulle og jeg fikk komme rett inn! Har også vært der før i forbindelse med en MA. Nå ble jeg letta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo kjempebra! Lykke til med UL-en - får du i dag allerede? Alltid fint å få en UL når man går rundt å lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...