Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg fant ut at jeg var gravid ,men blødde mye i helga så jeg tror jeg har abortert. Ista var jeg på Volvat og tok ultralyd og hun sa det var et rart bilde...jaha? Hun var ikke sikker på hva det var for noe, men mest sannsynlig hadde jeg spontan abortert. Jeg var i uke 6. Men på bildet var det en klump med blod(beklager detaljene!!) som lå nederst mot livmoråpningen og over det var det en fostersekk med noe inni! Er ikke det litt ekkelt? Jeg synes det, for hun kunne ikke se noe liv. Men hun lurte på om det var den blodklumpen som gjorde slik at hun ikke kunne se tydelig. Man skal vel se liv i uke 6? Hun sa jeg hadde valget mellom å la naturen gå sin gang eller få noen piller slik at kroppen støtte ut blodet...jeg valgte å vente og se. Tok blodprøver for å se hvor høyt hcg nivået stiger fra idag til torsdag.... Uff håper jo at det skal være liv, men det ser svært dårlig ut. Men jeg gruer meg så fælt til den fostergreia skal komme ut, for det gjør sikkert voooondt:o((( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5783722-var-p%C3%A5-volvat-og-tok-innvendig-ultralyd-i-dagnoen-som-har-opplevd-det-sammeblei-litt-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salsa Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Uff da, det høres ikke morsomt ut. Å spontanabortere i uke 6 vil ikke gjøre særlig mer vondt enn om du hadde en krafti menstruasjon. Jeg hadde en SA i uke 5, og det blødde mye men var ikke særlig smertefullt. Jeg fungerte som vanlig (så vanlig man kan i sånne situasjoner), men måtte bytte bind ofte. Å se liv uke 6 kan være problematisk. Med førstemann fikk jeg innvendig UL i uke 8 pga min tidligere SA, og da var det såvidt vi så hjertet banke. Hadde vi kommet noen dager før, så hadde vi sannsynligvis ikke sett det, sa legen. Greit å vente å se, men får du magesmerter så kom deg til legen med en gang. Blodansamlinger skal ikke ligge for lenge i kroppen - best å få det ut. Ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5783722-var-p%C3%A5-volvat-og-tok-innvendig-ultralyd-i-dagnoen-som-har-opplevd-det-sammeblei-litt-lang/#findComment-5783786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå