Gå til innhold

Uæh, er det mulig, tror dere? Håper noen vet.

Anbefalte innlegg

Hadde en SA for en mnd siden.

Sitter nå her med kvalme som kommer og går, ømme pupper og er kjempetrøtt....akkurat som jeg har vært ved mine forrige graviditeter.

Har lest at ved en tidlig SA (jeg var i uke 5) kan en regne SA`ens første blødningsdag som en menstruasjons første dag.

Kan det virkelig være at jeg er gravid igjen så kjapt? Vi har ikke prøvd, men har hatt ubeskyttet sex en gang siden SA`en. Har blitt gravid på denne måten før også. To ganger, faktisk. Så vet at for oss kan den ene gangen være nok...

Men er det noe vits i å ta en test? Eller kan jeg få positivt utslag på grunn av at HCG fra den forrige graviditeten henger igjen?

SA`en begynte ca 7 juli.....

Håper at noen av dere snille og kunnskapsrike jenter her inne kan hjelpe meg ;0)

Fortsetter under...

Hmmm. Tusen takk for svar! :0)

Skal smøre meg med litt tålmodighet, og hvis symptomene fortsatt er her om noen dager og ingen tante er i syne, skal jeg ta meg en tur til legen...

Jeg orket ikke morgenkaffen min i dag, og det pleier å være et veldig sikkert tegn...he he.

Dere er gode å ha! *klemmer*

Annonse

Så spennende!!!! Nå har jeg lest resten av svarene her også.

Jeg har jo alle symptomene, så skal ta en test en av dagene og så bestille legetime for å få en sjekk uansett.

Hadde vært utrolig hvis det klaffet allerede nå, men jeg holder nok gleden tilbake i noen uker til selv om testen skulle vise seg å være positiv :0( Har den forrige opplevelsen friskt i minne.

Takk for flere svar jenter, jeg sitter nå her med kvalmen min! *håper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...