Gå til innhold

August: Hva syns dere om navnet?


Surredama

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om navnet Viljar?

 

Har dere hørt det før? Er det for sært? Eller syns dere det er fint?

 

Vi syns jo det er veldig fint, og både jeg og min samboer har navn som ikke er så vanlige uten at det har plaget oss noen gang. Men er jo litt usikre likevel.

 

Elias har blitt sterkt vurdert også, men det er jo så utrolig vanlig. Risikerer jo 3 Elias'er i klassen...

 

Det viktigste er vel at vi finner et navn vi liker, men er veldig fint med litt synspunkter likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viljar er et flott, sterkt og solid navn. Kjenner bare en som heter det, men han kler det godt og er glad i navnet sitt. Gå for det! Elias er selvfølgelig også et pent navn, men det er jo som du skriver ganske så populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint navn... men du må være forsiktig... Ved å legge det ut her, risikerer du at det også blir vanlig etterhvert. Du ser jo hvor positive vi andre er til navnet... Det blir nok ikke like vanlig som Elias likevel. Lykke til med valg av navn. Vi sliter, og er langt fra enige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig synes jeg ikke navnet Viljar er noe fint, ikke smaken våres. Men Elias har vi vurdert også i to svangerskap, men får jo bare jenter, så da blir det noe annet:)) Men Elias er veeeeldig fint -synes ikke at det er så vanlig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var et fint, norsk navn som ikke alle har, men ikke så sært som enkelte andre navn jeg har sett her på navnedebatten. absolutt et bra valg!

 

enig i at elias er for vanlig, det er kjedelig å bare være en av utallige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...