Gå til innhold

Jeg visste ikke...

Dolly Duck

Anbefalte innlegg

...at det fantes en "mistet baby, gravid på ny" side. Da kommer jeg inn her. Kan jeg klage og spør litt?

Jeg hadde en MA i februar i uke 10. det var et sjokk fordi jeg hadde nettopp fått beskjed fra legen om å slutte å bekymre meg for å miste...

Ble gravid igjen, og er nå i uke 7 eller 8. I går fikk jeg brunlig utflod og ble sendt til sykehus for ul. Fryktet ny MA. Gammelt utstyr der, og legen kunne ikke si om det var liv i spiren, den var liten iallefall. Jeg er så lei meg. I løpet av dagen og natten forsvant de vonde puppene mine, de er nesten helt normale igjen nå. Skal til priv. gyn i morgen, han har bedre utstyr. Noen som har opplevd brunt utflod og at puppene ble "normale" over natten, og funnet ut at det likevel var liv der inne??

Ble litt langt og sytete dette, men det er fint om noen vil svare. Kanskje best om noen forbereder meg på det verste til i morgen?

Fortsetter under...

Tusen takk for tilbakemelding!

Jeg føler meg litt teit som kanskje er hysterisk, mange har opplevd mye verre ting enn meg, men det som nok også presser meg er alderen min. Jeg blir 41 om 3 mnd, og har ikke verdens beste tid på dette her... Så jeg stresser nok mye med at min mann skal få oppleve gleden med å bli far før tiden er ute...

Ja, ja, tiden er ikke helt ute iallefall. Så jeg skal kanskje roe meg litt ned. Ser her inne at det er nokså vanlig å miste flere ganger, selv om legen min mener det er sjeldent... Takk skal du ha iallefall!!

Skal ha et lite håp i morgen, så får vi se :-)

Heisann kjære deg!

Her inne er det ikke noe som heter syting og klaging - dette er en side hvor vi støtter opp om hverandre og trøster fordi vi alle har vært og er i nogelnlunde lignende situasjoner - så kom med alt du har =)

SÅ trist å høre at du også måtte gjennom en MA =( Unner ingen den opplevelsen som jeg selv opplevde for en snaut år siden i uke 13. Er for øvrig gravid på ny med termin om 26 dager =) De første månedene av dette svangerskapet var preget av mange skremmende følelser og tanker på at det sikkert kom til å gå galt igjen. Da jeg var ca 8 uker på vei, fikk jeg blodtilblandet slim på papiret etter jeg hadde vært på do en morgen. Det var mest slim, men helt tydelig noe rødt innblandet der. Jeg ble fra meg, og tenkte at denne gangen blir det en SA. Kontaktet legevakten og fikk komme til samtale med lege. Han forklarte at dette var ganske vanlig på denne tiden i svangerskapet pga hormonene. Blodårene kan være skjøre og tynne ytterst på livmortappen og det skal lite til før de kan få en liten brist som igjen kan forårsake en sånn liten blødning. Dette skjedde to ganger til i løpet av 2 dager, men så ble det borte. Jeg hadde det en gang til rundt uke 12 en morgen, men da hadde vi hatt sex kvelden før, og da var det mer brunt tilblandet med slim. (sorry detaljene!)

De ømme puppene har kommet og gått hos meg hele svangerskapet - syns ikke du skal bekymre deg på forhånd, kjære. Ønsker deg lykke til hos gyn i dag - og jeg skal krysse det jeg har for at alt er bra med den lille spiren deres!

Klem,

Tusen takk for dine gode ord! Det er så deilig at noen forstår hva det handler om.

Jeg har nå hatt brunt utflod siden mandag, puppene har ramla helt sammen, og siden legen på sykehuset på mandag ikke var sikker på at hun kunne se annet enn fostersekken så tviler jeg på at det er liv laga på UL i dag... (Skal ikke være der før 1430) Har hørt at hjertet kan ses i uke 6, mens her så hun ikke fosteret en gang.. Er nokså sikker på at det er en ny MA.

Føler jeg er realist mer enn hysterisk, men har ikke mistet alle håp. Gruer meg til å få vite i dag, men tar det som kommer, så får vi se.

Skal fortelle hvordan det går når jeg er tilbake..

Det er uansett godt å høre at alt er vel med deg og den lille. Deilig å være kommet så langt at du kan slappe av og heller glede deg til fødselen c,")

Masse lykkefrø strøs over deg og dine :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...