Regnbuens barn™ . Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Halla snuppa! Hvordan går det? Sitter her og kjeder meg litt når lille gutt er i bhg, skal hente han straks da, men har du tenkt på billetter til OHS enda? Har tenkt å spørre Robert om han får tak i noen billetter, men vi får se =) Sees vel på msn senere?
cemor c Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hello snuppa! c",) Her går det bra. -Hadde hodepinen fra helv... i går, men ellers bra. Klarer fortsatt ikke skifte bleier, for jeg kaster jo bare opp! C skulle legge seg på mandag, men var veldig urolig. Etter en time sier hun; mamma, jeg vil bæsje på potta! Da var det jo bare å stå opp da, og gå på potta. (gubben var på jobb.......) Når hun var ferdig, skulle jeg tømme den, og gjett hvem som kastet opp da??????????????? Og C stod å strøyk meg på lårene! Søte lille gullet!! Jeg vet ikke med OHS, tror ikke jeg gidder å dra dit, men får se det an.
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Okei, tror jeg må ta meg en tur og se på de store klassene, men du,, jeg har hatt 2 akupunktur behandlinger nå, og det har hjulpet sykt mye! på migrene og oppkast, hun dama er jordmor og. Noe for deg og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå