Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Då meiner eg ei sånn lita firkanta som man kan legge ned kantane på. Denne blei visst godt mottatt i Gravid bladet. men kostar ca 800 kr, eg vil derfor høyre om nokon har erfaring med den først før eg kjøper. Både positive og negative.
Molait Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Nei ikke enda, men har tenkt til det. Mener å huske den ikke koster mer enn 600,- på Rudo. Mulig jeg husker feil altså Tips kan kanskje være å vete til etter fødselen. Kanskje du eller baby ikke trives/får til det med å ligge å amme. Kanskje får man ikke melk, kanskje masse rart. Greit å ikke kjøpe noe så dyrt før man vet om man trenger det. Er jo en grei ting for pappan å reise ut å handle dersom du ikke selv orket ut. Man overlever jo uten ammemadrass et par dager:)
palmebaby Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Eg har kjøpt ei slik og synes det virker som en bra ting å ha, men har ikkje fått brukt den enda. Eg kjøpte mi på Babysam i Danmark og betalte rundt 250 kr for den så kanskje dette er en ting som lønner seg å bestille på internett.
1 + 1 spire :-) Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Har også tenkt å kjøpe en sånn! Vi kommer til å bruke den i sprinkelsenga den første tiden, slik at ikke bebisen forsvinner helt i den store senga...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Vi tenkte også på å ha den i sprinkelsenga.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Har kjøpt den, men ikke fått prøvd den ennå. Er nok ikke et must å ha men tenkte det kunne være greit ved amming i sengen og ved soving på sofaen på dagtid f.eks. Koster 699,- på fru Lyng. Tror det er veil. pris.
Lilje74 Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Venninnen min synes den er fantastisk. Samboeren hennes forstår ikke vitsen. Jeg kommer til å følge hennes råd og skaffe meg en... men har forstått at hvis man bruker dette er det viktig at man innimellom bytter side i senga slik at man ikke alltid ammer fra den samme siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå