Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde sex akkurat på EL-dagen i følge babyverden. Nå er jeg så innmari spent på om jeg er gravid at jeg nesten ikke greier å vente til datoen jeg egentlig skal ha mensen igjen, for det er vel først etter det man kan ta gravitest? Eller fins det andre metoder for å få vite det med en gang??? Det er 10 dager til å vente, jeg holder ikke ut.....hehe :)

Fortsetter under...

Da har vi det temmelig du og jeg! Jeg fikk positiv el-test den 27.07. og begynte i går og kjenne at brystvortene ble ømmere!

Nå har det seg sånn at jeg har vært igjennom to stk sa`er. Den første fikk jeg tidlig symptomer, og den andre kjente jeg ikke i det hele tatt! Har hatt en vanlig syklus etter forrige sa....og nå sitter jeg her da og venter, og venter, og venter! Prøver å kjenne etter flere symptomer....

Er også redd for at kroppen tuller litt med meg, jeg fikk nemlig voldsomme graviditetssymptomer før mensen jeg fikk etter min første sa. Forrige syklus visste jeg at jeg ikke var gravid, og hadde også ømme pupper, men ikke ømme brystvorter som nå!!!

Kan det virkerlig være at jeg kan være gravid igjen....jeg også vil vite NÅ! Uff! Er redd vi må smøre oss med tålmodighet, og vente til neste uke før vi vet noe mer! Det er så KJEDELIG Å VENTE SÅNN!!!

Annonse

Artig at det er flere som venter i spenning da... Jeg har ikke ømme bryster eller noen andre symptomer :( Litt kvalm nå bare, men det kan like gjerne være fordi jeg er på nattevakt og er trøtt. Er så spent altså :) Lykke til til alle som har svart på innlegget mitt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...