baby boom Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 hvor lenge etter fødsel/keisersnitt kan man ha sex igjen. det er snart 4 uker siden mitt keisersnitt og eg føler eg har lyst igjen, men bør eg vente lenger??
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 De sier jo 6 uker ca, men om renselsen er ferdig og du føler deg i fom er det sikkert ikke farlig å prøve før?
Salvadora Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Vet ikke med keisersnitt, men sier de ikke 6 uker etter vaginal fødsel?!? Ellers er det jo mye godt man kan gjøre utenom selve samleie da... :-)
baby boom Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 ble ferdig i forgårs me den... =)
baby boom Skrevet 1. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2006 klart det, men det er liksom ikkje heilt da samma. e jo lenge si vi har hatt sex uten den ganske så store magen. føler meg liksom litt meir attraktiv nå viss du skjønner.
mamma til en skatt Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Skjønner hva du mener! Har flere venninder som har hatt sex fra 1 uke etter fødsel, så dette er helt individuelt. Hvis du føler du er klar nå er det bare å kjøre på.
Linda - mor til to! Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Det sies jo at man helst skal vente til etter 6-ukers kontrollen du skal ha hos legen din. For å være sikker på at alt har grodd som det skal etter fødsel, ikke noe infeksjoner, etc.. Men jeg har ingen anelse på hvordan kroppen din oppfører seg etter et keisersnitt..! Du føler vel på deg uansett, om det er forsvarlig eller ei?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Bare husk at du kan blir gravid på nytt, så bruk prevensjon om dere ikke vil ha to tette:)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Jeg ville brukt kondom i såfall pga. faren for infeksjon.
Mathoka Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Jeg ventet ca 4 uker...hadde vaginal fødsel. Renselsen min ga seg etter to uker da...Var ikke noe vondt eller noe, så kjør på
e_0311 Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 hadde en vanlig vag. fødsel. Hadde sex etter 3 uker... det gikk helt greit og var ikke vondt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå