Gå til innhold

Hvor ble d av kvalmen?????


makkapakka med spire

Anbefalte innlegg

Endelig er kvalmen borte (for godt håper jeg) Er nå 9+2 og har vært veldig kvalm fra uke 6.. Så det er deilig å kunne stå opp kl 10 om morgenen og spise frokost igjen:O)

Var litt bekymret for om jeg kanskje har en MA, men hvorfor tenke negativt nå når jeg endelig er frisk... Nå kan jeg nyte siste uken før jeg skal tilbake på jobb igjen:O)

Andre som er blitt kvalmen så fort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det akkurat samme som deg... ble kvalm og gikk konstant uvel/kvalm i uke 6.. kastet ikke opp men forferdlig ubehagelig å gå kvalm og uvel konstant!! dette varte til ut i uke 8... gikk så sakte over... :)

var så glad, men så kom tankene om det hadde gått galt.....

klart vi blir bekymret... veldig mye snakk om MA synes jeg...

skal til UL imorgen (er 11+2 idag!) da jeg snakket med min gyneokolog om at jeg er litt bekymret og ønsket tidlig ul... NO PROB sa han! :)

så imorgen er store dagen... da får jeg vite hvordan det er inne i min mage :) både spent og nervøs ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til på ul i morgen....

Huff ja lett å bli bekymret når det forsvinner helt... har gått ganske gradvis da men... Har lært utrolig masse her inne, men også lest mye om ma og sa... Tror at hvis jeg ikke hadde lest så mye her inne så ville jeg ikke vært like bekymret, men på en annen side så leser man mye nyttig å får svar på alt man lurer på.. Så ikke lett å la være å gå inn på denne siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere..har det akkurat sånn jeg oxo..vært kvalm fra uke 6 og nå er jeg 9+5 og den er nesten borte..men jeg lurer på en annen ting..har dere fremdeles ømme bryster ???for det har oxo gått over hos meg..blir litt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hos meg også... er litt ømme enda, men det er lite... Men prøver å tenke positivt, at det er normalt at det avtar når vi nærmer oss 3 mnd.

Har ikke første legetime før jeg er i uke14 så lenge å vente til å få vite at alt er ok.. (som jeg prøver å tenke at det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...