Gå til innhold

Ang. antall uker


Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Er i følge kalenderen 8 + 0 i dag. Betyr det er jeg er i min 8 eller 9 uke? Ble plutselig litt forvirret her jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvilken kalender du bruker...

I babyverden tror jeg de regner fullgått uker ( dvs 8 fullgåtte + o dager) Mens BIM sier du er i din 8. uke med 0 dager....

Tror det var sånn jeg fant det ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde 8 fullgåtte uker bak meg og var i min 9 uke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å forstå seg på. Men da kan jeg vel stolt si at jeg er i min 9 uke. Er i toppform, bortsett fra at jeg er veldig forskjølet. Har vært litt kvalm, men det er veldig lite. Merker rar god følelse i magen. Akkurat som det bor noen der inne og det gjør det jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke noe til leieboeren enda....

Gleder meg til h*n gjør litt mer ut av seg ... :-)

er bare i uke 5, men er veeeeldig gravid, da - mentalt...

:-) heheh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy :-) Jeg testet negativt 1 uke over IKM og ventet i 2 uker til før jeg testet på nytt. Var på ferie og orket ikke stresse med testing. Hadde på følelsen at det var noe på gang, så var forsiktig med alkoholen på ferie. Fant derfor ut at jeg var gravid på 7 + 4. Dette er derfor ganske nytt for meg også. Har vært kvalm to tre ganger, så skal nok ikke klage. Dette er så spennende og jeg klarer ikke slutte å tenke på at jeg er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet også neg en uke etter IKM, men hadde så rar magefølelse at jeg dro til lege. Han ville avkrefte graviditet før han undersøkte noe mer...og den var positiv..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med CB digital, og har fått høre etterpå at den krever dobbelt mengde med hcg iforhold til den andre CB testen. Skal til legen 14.08 så da kan de vel kanskje si noe mer om hvor langt jeg egentlig er på vei :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel sier alle her inne at man må velge den digitale...hehe....

Jeg er rimelig sikker på at EL var 7.juli. Blir spennende å se hvilken termin legen vil sette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...