Gå til innhold

ned i vekt etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil ned i vekt så fort som mulig etter fødsel, alltid vært ganske liten, så blir godt å få normal vekt igjen. men noen som vet om det er enkelt å gå ned i vekt etter fødsel, evt gode råd? hvor raskt forsvinner magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min er ikke helt borte enda, men jeg har gått ned 23 av 25 kg på 18 dager. Så jeg håper jeg fortsetter nedover så lenge jeg ammer. Men jeg tror jeg har vert veldig heldig da. Håper du er like heldig og :)))

Skrevet

hvis man ammer går man vistnok raskere ned i vekt enn hvis man ikke ammer! Ellers skal man jo ikke slanke seg, men du kan jo spise mindre og hyppigere måltider, kutte ut unødvendig sukker og gå en del turer osv. En sunn livsstil med andre ord

Skrevet

oj det var raskt! har du gjort noe spesielt for det, eller har bare kiloene gått av seg selv? du har nok vært kjempe heldig da ja, håper jeg er like heldig.

Skrevet

Med min førstefødte veide jeg riktignok 86kg før graviditet, gikk opp 10-11 kg og gikk ned igjen 17kg. bare noen uker etter fødsel. Ble veeeeldig glad i sjokolade under amming, noe jeg ikke spiste så mye av tidligere. Men pass dere hvis dere blir opphengt i søtsaker , at dere må slutte med det når dere slutter å amme oxo...hehe....det var en feil jeg gjorde og gikk opp igjen noen kilo, dessverre!

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Man skal ikke slanke seg når man ammer, vet ikke om du skal amme da :) Men, amming er en fin måte å gå ned i vekt på...Jeg har gått ned 18 kg på tre mnd, gikk opp 16 under graviditeten, har kuttet ut godteri i ukedagene også ammer jeg, ellers spiser jeg som normalt...Magen min forsvant omtrent samtidig som jeg fødte, men det er jo så forskjellig fra person til person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...