Gå til innhold

Da har jeg ENDELIG født


Gjest

Anbefalte innlegg

Fødselen startet torsdag 27 kl 19 med ordentlige rier. Vannet gikk kl23, var på sykehuset kl01. Men, snuppa ville ikke ut med det første, hun ble født fredag 28 kl.17.38, 22,5 timer senere. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid siden forrige ble født på 4t og 20 min!

Grunnen var nok fordi hun var litt stor for bekkenet mitt, ville ikke ordentlig ned. Fikk epidural kl17. da gikk resten av vannet og hun kom så og si ut med vannet, så fikk ikke nyti den epiduralen så mye.

Men, det var verdt det, verdens herligste jente på 4268gram og 51cm, 37 i hodeomkrets. Ligner veldig på storesøster som nyfødt, bare litt rundere.

Har hatt gulsot, kom derfor hjem først i dag. Nå skal vi bare kose oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

GRATUKERER så mye! er nok godt å være færdig!! sitter fortsatt å venter. kjenner jeg er lei i dag.men er vel ikke noe å gjøre med det.

kos deg masse med jenta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer så mye Hilde!! Tenkte meg at du hadde fått! Da jeg ikke hadde sett deg innpå siden torsdag.Så godt at alt gikk bra.Du må kose deg masse med sofie og emma, og mannen. Stor jente ja, Marita var det etter tre uker. Og så fikk du på mnd etter meg. Isak og marita er jo født den 28 juni.

 

Snakkes snart.. her er det gråt og puppetid hehe. Så kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...