Gå til innhold

Krutt, er du her??

Anbefalte innlegg

Hei vennen.

Ble så glad når jeg fikk mld fra deg i går. Det er så utrolig bra dere kan fortsette på samme sykehuset. Der er dere kjent og trygge, for ikke snakke om reiseutgiftene dere slipper.

Vi snakket jo om noe mer utredning før neste forsøk, har du tenkt noe mer på det eller snakket dere noe om det på ettersamtalen?

Jeg er ferdig med ferien nå. Det har vært helt fantastisk, jeg har faktisk klart å legge vekk alle tanker. Det har vært så utrolig deilig. Trodde ikke det gikk ann, men det gjorde det!

Det har vært sol, sommer, god mat og vin og masse forskjellige turer.

Håper du har kost deg på fridagene?

Dere har vel kanskje fått tatt en etterlengtet båttur også.

Vi snakkes snart igjen!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5782056-krutt-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittei her er jeg....!

Det skal jeg si deg var en stor lettelse og få høre at vi kunne fortsette der vi er kjent, vi kommer jo faktisk til å spare masse på det.

Fikk vite at prisen var på 15.000,- + medisiner utenom, men skal en reise av gårde blir det snakk om enda mer både med tanke på reise - og boutgifter, ikke reint lite det... å i tillegg må M ta flere fridager...puh...

Heldige er vi..virkelig heldige...!!

Vi forhørte oss om dette med videre utredning, men legen mente at vi var såpass godt utreda at det hadde lite for seg. Men hvis jeg var interessert så kunne jeg settes opp på en hysteroskopi. Han hadde liten tro på at det ville komme fram noe på den undersøkelsen.

Han mente at det var tatt såpass mange ul - undersøkelser på meg, både før, under og etter hormonbehandling, at hvis det skulle være noe så hadde det blitt oppdaget. Han understreket også at jeg var veldig lett å ta ultralyd på siden jeg er såpass slank og at bildene kunne leses

meget godt.

Ift. mannens kvalitet er det fortsatt slik at vi må fortsette med ICSI, men hadde jeg vært i orden innvendig som han sa, så hadde vi fint kunne klart dette på egenhånd.Men..sånn er det altså ikke...snufs....

Alt er altså klart, det er bare å ringe inn mens, men det koster... så det blir vel ikke før i sept. el okt...vi får se...

Her har det vært lite fridager, har jobbet mye ekstra i det siste, men har fri noen dager nå. Skal vi prøve å møtes i løpet av uka kanskje??

Huff båten ja... det har vært mye styr skal jeg si deg...

Vi har fått den ut, men etter at vi skiftet motor ble vi nødt til å bytte propell også..Det ble til at vi måtte heise båten opp av vannet igjen for å få skiftet den j... propellen. Da vi først hadde fått den opp, viste det seg at den nye propellen ikke passet inn på den gamle akslingen og ny akslig var ikke å oppdrive før over helga.. Vel, det var bare å hive båten ut igjen det, med gammel propell... og frese en tur til Arendal etter samtalen i går, for å skaffe en ny aksling! I dag prøver vi igjen..båten skal opp av vannet igjen, for å få NY akslig og PROPELL...!! Vi får se hvordan det går videre...!

Vi får snakkes, koselig å høre fra deg igjen :o))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5782056-krutt-er-du-her/#findComment-5783691
Del på andre sider

Hei igjen

Ja det er ganske mye dere sparer på å fortsette der. Det er kjempe bra.

Du får vel kanskje spart opp noen kroner nå som du går opp i 100% stilling også, men ikke slit deg ut med jobbinga da. Det er lov å ta vare på seg selv når du er i forsøk, husk det!!!! ( hør på mor nå :-)

Ja det hadde vært kjempe koselig å treffes snart, men er ikke helt sikker når jeg rekker det. Det er en stram timeplan denne uka. Alt er utsatt til etter ferien skjønner du. Sender deg en mld en av dagene.

Skal forresten på akupungtur i morgen. Tenkte det var verdt å gi det et forsøk. Skader jo ikke å prøve....

Rekker jo endel behandlinger før forsøket, så det blir spennende.

J... drittbåt. Er det ikke det ene så er det det andre. Kanskje neste år får dere en lang og fin sesong på vannet. Satser på det. Kanskje til og med med en stor gravid mage eller en liten tass i armene. Hvem vet??

Det var helt merkelig å komme tilbake på jobb. Ny avd, masse vikarer og det er jo en evighet siden sist jeg var på jobb, så jeg flyr rundt meg selv og får ikke gjort noen ting.... Snakk om å være ustrukturert, men det går vel ikke mange dagene så føles det som jeg ikke har vært borte i det hele tatt, tenker jeg!

Lykke til med båten, og så snakkes vi en av dagene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5782056-krutt-er-du-her/#findComment-5787968
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...