Gå til innhold

Vintersol

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

blir nok ikke før over jul/til våren. Vi har et lite problem ang studier/jobb til mannen min. mulig han er nødt til å reise bort et halvt år, og vil nødig gå gravid helt alene..

ellers går det fint! lever i bare pappesker om dagen, flytter neste uke! gleder meg til å bli ferdig!!

enn meg deg? begynner du å bli frustrert over prøvinga?

Neiånei innlegget har blitt dyttet så langt ned at jeg ikke har sett det.

Men nå kan jo vi skravle på msn også =)

Nei så kjedelig at han kanskje må reise vekk da.

Er det en helt ny tomannsbolig eller?

Men jo jeg er lei nå, er ikke så stas med prøving lenger. Når 5 pp begynte jeg å bli litt fortvilet. Nå er jeg jo i 6pp, men jeg har troen på at det klaffer snart nå, må jo være opptemistisk :).

det klaffer nok til slutt skal du se!

tror ikke det går noe bedre om en tenker på det hele tida..

heldig at du er så ung da! ikke sånn "snart har jeg ikke muligheten lenger"-stress.. er nok av de som har ventet og ventet og så prøver de å få seg sistelitenbaby..

nei, ikke ny tomannsbolig vi skal inn i. hehe. kjempegammel!

men det mest nødvendige er pusset opp nylig og ellers er huset i overraskende god stand!(bygget i 1920 eller noe..)

ja, gjett!

Interiørstilen min er litt sånn "shabby chick" så det passer veldig bra..

noe jeg ble veldig sjarmert av var det faktum at i trappetrinnene ned til kjelleren er det faktisk slitt groper. jeg bare tenker på alle de menneskene som har gått opp og ned der i alle mulige sinnstilstander..

det er ganske facinerende!!

Huseier er pensjonist og sønnen til de som har bodd er, så dette er barndomshjemmet hans. er også en litt fin tanke.

åå som jeg gleder meg til å få flytta nå!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...