Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.ble du skremt av aldern min eller??hehe

er hjemme i dag.ikke i form,så jeg holder lav profil,og håper di kommer raskt tilbake...

skulle vist hadd den timen i dag jeg...

håper du har det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei! Fikk ikke svart deg før nå! Var litt optatt... Kjøpte bilsete i dag vi;)

Nei, ble ikke skremt av alderen din, hehe!:) Du blir da jammen en ung bestemor!!:)

Synes også at navnet ditt er fint!;) Så da ble det ikke noe tur på sykehuset med dattera di da? Hvordan dårlig er du i dag? Hadde kanskje vært best om du hadde tatt den timen ja... men skal du til jordmor til torsdag da?? Uff, føler virkelig med deg, ikke gøy å ha det slik!

Hvordan er formen nå da? Har du blitt noe bedre??

Skrevet

*dytter*

Skrevet

hehe,trodde du ble vettskremt jeg,hehe

om jeg er så ung,tjaaa..føler meg som en fjortis til tider...

jeg ble hjemme jeg.turte ikke bli med.fikk mage og ryggvondt i natt.å i dag er kynnerne med press i bekkenet tilbake.har tatt tia,men det er ikke noe værre enn sist.men guri hvor vondt.blir helt lamma jeg.skal ordne time i kveld hvis det ikke gir seg snart.årker ikke mer av usikkerheten og søvnmangelen.så,jepp...timen skulle jeg virkelig vært på i dag...er samme form som før i dag.ikke gir det seg når jeg ligger heller.har hadd besøk av eldsta.hun ser ut som en ballong,hehe..legen mente hun fikk innen 2 uker,men jeg tror hun går til termin.her veddes det kan du tro,hihii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...