Gå til innhold

August: Da kommer juli-jentene over...


Fisk med løvejente

Anbefalte innlegg

Hei, hei her kommer jeg! Ser det er flere enn meg som har krabbet inn her fra juli-klubben. Men med termin 30.juli er det jo ikke annet å vente. Men det blir jo hyggelig med noen med-gravide i forumet etterhvert da juliklubben har vært føde klubb i det siste:) Vi har jo litt å pese med som fortsatt går her å ruger i varmen. Men gratulerer så mye til alle dem som har fått møte nurkene sine, snart er det våres tur og vi gleder oss! Jeg venter min første som er en liten jente (på 3550 kg i følge min leges tipping etter ul sist torsdag), men ennå ser det ikke ut til å hende så mye så vi smører oss med tålmodighet og bimmer litt i varmen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt meg turen fra juliklubben og over hit jeg også:) Hadde termin 29.juli, så har igrunn ikke ventet så lenge jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men hver dag er jo en dag for mye så klart;) Har klart å holde meg unna å bli utålmodig enn så lenge men vi får se etterhvert som dagene går. Har du merket noe antydninger til tegn på fødsel av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at jeg skulle føde 2 uker før termin. Så har igrunn vært utålmodig siden den tid. Ikke lurt nei!

 

Har merket små-tegn til og fra de siste 3 ukene kanskje. Mensmurringer, stikking nedentil, mageknip og løs mage, kjenner kynnere bedre. Har sovet dårlig flere netter med mageknip og mensmurringer osv. Men så har jeg plutselig dager der jeg ikke merker så mye. Så alt er vel bare tegn på at noe nærmer seg, men at det kan ta et par uker til for den del...

 

Men satser på at i dag så kommer det nok noen rier, eller kanskje vannet går! Eller kanskje en liten slimpropp i det minste, hehe.

 

Merket noen tegn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke så mye egentlig, har hatt svake mensmurringer om kvelden noen ganger i det siste men uten at det har blitt noe mer. Har også kjent stikkninger men det det kan vel være hodet som hun fremdels klarer å vri litt på selv om vi vet at hun sitter langt nede. Det føles veldig tung nedover, som et press liksom, det kjennes av og til aom at alt blodet i kroppen har satt seg i underlivet, veldig behagelig...- men antar at det bare er tyngden av henne og det at hun sitter lavere i bekkenet. Jeg har ikke hatt en eneste vond kynner hele svangerskapet eller andre vondter for den saks skyld så når det evt blir vondt en gang i mage eller rygg her så må det bety fødsel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August, here we come... Jeg er her enda jeg og, still going strong. Ingen antydning, 4 dager over... *vente, vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til en ny identitet som augustjenter! En del av våre konverterte jo til julikubben, så da er det ikke mer enn rett og rimelig at noen av dere kommer til oss også;-)

 

Jeg venter jente 9. august, og hun har fire storebrødre som venter på at hun skal komme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN JULI-JENTER :-)

Koselig å bli kjent med nye folk, men regner ikke med dere er så lenge her inne da ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må meddele min 'overgang' fra juliklubben jeg også... hadde termin 24. juli, og er overrasket over å gå hele 9 dager på overtid nå etter at førstemann kom en dag før termin. Emotional roller coaster - har gode dager og dårlige dager. Skal på ultralyd idag, men babyen ser ut til å være aktiv og i fin form fremdeles. Dersom fødselen ikke starter av seg selv blir det igangsatt fødsel på sykehuset, og en 9.august-baby på meg...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...