Gå til innhold

trenger litt pep talk!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som du ikke er helt klar enda??? Kan jeg spørre deg hvor gammel du er? Hvis du er redd for forandringene, så ville jeg nok ventet til du er mer sikker. Hele livet ditt VIL bli forandret drastisk med et barn! Og det barnet vil være en del av ditt liv til du dør! Jeg sier det som det er ut ifra MANGE samtaler med mine venninner som gir meg råd!

Sånn tenker vel de fleste...blir man noensinne klar! Jeg hadde i alle fall sånne tanker, men de blir borte med en gang det sitter en spire ;o) Du bllir nok en fantastisk mor :o) Håper du vil fortsette prøvingen! Lykke til uansett hva du velger!

Alt av store forandringer er litt skremmende, og detta blir en VELDIG stor forandring. Tror det er mange som kan være litt redd for hvordan man vill bli som mor.

Bare man har masse kjærlighet og ett trygt hjem, tror jeg morsrollen kommer naturlig. Prøv og slapp av å tenk positivt!

26 år er en fin alder å få barn i, er selv 26 og har prøvd så lenge nå, att jeg ikke tenker sånn lenger. Vill bare ha en nydelig liten baby.

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...