saga77 Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Noen som har erfaring med at det har gått en tid mellom fødslene? Yngste mannn blir 5år om 9 dager. Er det verre å føde etter så lang tid ? Dette er tredje mann.
Monath26 - mamma til 4 Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Jeg fikk førstemann januar00 og andremann november04. Fødselen med andremann gikk kjappere og siden jeg hadde vært igjennom det før så tok jeg mer kontroll selv. Men jeg tenkte som deg før fødselen men følte selv at det gikk veldig greit. Så nå når tredjemann kommer så er vel den ute før jeg har tenkt meg om.(lov å håpe....=) )
saga77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 Ah... Håper jo det jeg også Men det er ikke fritt for at jeg kjenner jeg gruer meg litt. Det er riktignok ikke før i deseber at jeg har termin, men tankene er jo der. Har blitt fortalt, at den tredje fødselen er verre en nr 1. Uansett... Barnet må ut
Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Jeg for min del syns ikke de 2 siste var verre enn nr 1..Faktisk så kom de ut kjempe fort under 2 timer begge gangene,og med lite smerter..Eldste er født i -92..Nr 2 i -97..Nr 3 i -99..Denne gangen blir det april -07.Det er 8 år mlm de to fødslene..Kan ikke si jeg gruer meg til det,med tanke på hvordan de to forrige fødslene var.. Lykke til..
Lirum Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Noen har sikkert erfart at 3. fødsel var verre, men jeg tror ikke det er en regel nix. Men jeg har hørt at det ikke er uvanlig å grue seg, faktisk kan 3.gangs fødende gruer seg mer enn noen gang, så mye at de faktisk også henvender seg til jordmor om det!! Det er jo kanskje forståelig at man gruer seg, men min erfaring er jo at jeg gruer meg iforhold til det som jeg er redd skal skje! Det jeg frykter KAN komme til å skje! Jeg gruer meg ikke til en vanlig "hardtarbeid-fødsel"...
saga77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2006 Det bruker jo å gå bra da Kanskje dumt å bruke energien på å grue seg ?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Mellom mine var det 5 år og 2mnd og fødsel nr 2 var mye enklere enn nummer en alt gikk mye fortere og det var bare tre fire press rier så var hun ute istedenfor over en time med første mann. Nå venter vi tvillinger og jeg er mer nervøs en noen gang.
Na`is`vi`mi` Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Hei..har faktisk lurt på d samme...venter nr.4 i februar,og det er 6 år sia forrige fødsel... Forrige fødsel (nr.3) var den enklaste og kjappaste,då var d 4 år sia nr.2 kom. Så eg er igrunnen ikkje så veldig bekymra,men en bekymrer seg jo over alt mulig når en er gravid..hehe... bare ikkje la det gå "helt til hodet"...en er som oftest bekymra helt uten grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå