Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener da kun med det apparatet man bruker hos legen,

og ikke når man kan se på på UL, for det er jo ganske lenge hør man kan høre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H0rte det f0rste gang da jeg var hos j/m i uke 15 :)

Skrevet

hørte det 1. gang hos jordmor i uke 13.

Skrevet

Skal til jordmor i morgen og skal da få høre hjertelyd. Er 14+2 i morgen :)

Skrevet

ikke vær så sikker på at du hører det! da kan du fort bli skuffa. forrige gang hørte de det ikke før i uke 18

Skrevet

Min lege advarte meg før hun lette etter hjertelyden i uke 18, det var ikke sikkert at hun fant den. Vanligvis leter hun ikke før i uke 20. Hun fant den bare så vidt, et sekund i gangen, men neste gang, i uke 22, fant hun den lett.

Skrevet

første gang vi var hos jm, i uke 15.

Skrevet

Fikk høre i uke 10 på ul, og neste gang hos legen uke 12

Skrevet

jeg hørte det første gang hos legen min. var da i uke 13.. har nå bestilt egen doppler fra usa, gleder meg bare til jeg får den , så jeg kan høre den nydelge lyden akkurat når jeg vil :)

Skrevet

Legen lette lenge, men fant til sist hjertelyden- uke 11 eller 12. Legen min fortalte at babyen da har så stor plass og bevege seg på, så det er derfor ikke alltid så lett å finne hjertelyden. Mente uansett at det bør finnes etter uke 12.

Skrevet

jeg fikk ikke høre før jeg var i uke 16. Legen hadde ikke tid før det :S Men om du maser på legen din så skal du kunne få høre allerede i uke 12. :)

Skrevet

Fikk høre det hos fastlegen min da vi var 10+4, kjempegodt å høre !!

Skrevet

fikk høre førstegangen den første dagen i uke 10 hos jordmor:D var så nydelig å høre..ble helt rørt jeg...men så var alle hormonene i full sving å den dagen da hehe...neste gang jeg fikk høre var hos legen i uke 13 men da fikk jeg bare høre litt..bedre hos jordmor synes jeg hun tar seg liksom bedre tid=)

Skrevet

Hørte første gang i uke 14. Andre gangen klarte ikke legen å finne i uke 18 tror jeg... Han var så aktiv at han klarte ikke fange lyden, men da kjente jeg jo liv, så var ikke så engstelig allikevel. Gled deg, det er en rørende opplevelse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...