Gå til innhold

Puh, dette har ikke vært noen hyggelig natt, men endte godt:)


ormeynglet

Anbefalte innlegg

Jeg våknet kl 03 i natt og kjente at jeg var så våt mellom bena. Det første jeg tenkte var at jeg hadde tisset på meg i søvne, men da jeg reiste meg opp så rant det blod mellom bena mine. I tillegg kom det en stor klump med levret blod ut. Etter å ha vasket meg og det hadde stoppet så prøvde jeg å sove litt igjen, men det samme skjedde en gang til. Var sikker på at jeg spontanaborterte.

 

Fikk komme ned på sykehuset med det samme i morges, og der var det en liten spire som vinket til meg!! Helt utrolig, alt så helt fint ut, og størrelsen var perfekt i forhold til hvor langt jeg er kommet. Er 9 + 5 i dag.

 

Jeg har hatt et par småblødninger før og vært plaget med brun utflod så hadde en ul når jeg var 6 + 1 også. Da fant de ut at jeg hadde et hematom i livmora, så det var sansynligvis dette som hadde kommet ut nå.

 

Som dere ser, så trenger ikke blødninger bety at noe er galt. Jeg er iallefall helt i skyene i dag, og fikk et bilde av skapningen min som jeg må se på både titt og ofte:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!

Jeg har også hatt skikkelige blødninger med klumper, og var også sikker på at alt var gått galt. Skikkelige menssmerter også.

Men var på UL i går, og alt var bra. Ca nesten 8 uker tror jeg. Og 13 mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...