LeneBIM Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Hei. Jeg mista den lille babyen min i mars, jeg var 16 uker på vei. Nå er jeg gravid igjen, og lurer på om jeg skal kontakte legen tidligere denne gangen. Jeg håper på tettere oppfølging denne gangen, slik at en evt SA kan unngås... Jeg er livredd for at jeg skal oppleve det samme en gang til, vet ikke om jeg hadde takla det.. Har noen erfaring med dette? Er det lett å få tettere oppfølging etter en SA?
Circe Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Hei... Jeg skal faktisk på første kontroll hos jormor i dag etter en MA i februar i fjor.Mistet i uke 18. Ringte i forrige uke, og fikk time veldig fort. Forklarte at jeg var nervøs. Dette forsto de godt. Jeg er ca 6-7 uker. Bare ring og hør du!! Forklar redselen din. Det skal nevnes at ikke alle er like forståelsesfulle. Vet ikke om du velger lege eller jordmor. Men hvis f.eks ikke legen din forstår, så prøv nærmeste helsestasjon. Kommunen vet også litt om hvilke jordmødre du kan kontakte. Lykke til
*We68* Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 hei! jeg hadde en MA for litt over 3 uker siden. Da sa de på sykehuset at om vi ble gravide igjen så skulle jeg bare få legen min til å skrive et par ord om Ma til gyn på sykehuset og ville få innkallelse til UL i uke 7 - 8. dette synest jeg var veldig betryggende å vite. så bare krev at du vil ha UL og fortell at du er nervøs. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå