Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt (planlagt)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før termin ble det tatt? Begynte dere på permisjonen tidligere enn tre uker før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk vite på en torsdag at det ble planlagt keisersnitt på påfølgende mandag. Da startet jeg uke 37. Keisersnittet skyldtes bl.a. lite fostervann og seteleie. På grunn av den korte fristen ble det ingen permisjon før fødselen. (Hadde planlagt å starte fødselspermisjonen denne mandagen.)

Skrevet

Jeg hadde planlagt keisersnitt forrige gang og det ble utført nøyaktig to uker før termin. Hadde haste første gang, 20 dager over termin. Pga foranliggende morkake planlagt neste gang. Gikk kjempefint og fint og slippe unna med to uker.

Klem

Skrevet

Pga seteleie hadde jeg planlagt keisersnitt 5 dager foer termin, men fostervannet gikk dagen foer saa altsaa ble dei ks en dag foer planlagt (alt gikk bra, saa det ble som om det var et planlagt ks)

• 2 uker senere...
Skrevet

Først fikk jeg 6 dager FØR KS, men jeg fikk 15 dager før i stedenfor på grunn av kraftige og uholdbarige smerter, og jeg er ingen pyse for å si det sånn, men jeg hadde så vondt.

Skrevet

Jeg hadde planlagt keisersnitt 16 dager før termin pga ryggmargsbrokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...