Gå til innhold

Sykt eller ikke?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tante å onkel har enn sønn på 5 år. Han koser fortsatt med mammas pupp.Han tar den riktignok ikke i munnen, men sitter med handa innenfor hennes genser å koser med brystvorten mens han drikker flaske.....

Jeg tror jeg SPYR!!!!!! EKKELT EKKELT EKKELT!!!!!!!

Hadde det bare vert de 2 ok, da hdde jeg sluppet å se på. Men de gjør det på besøk til foreldrene mine og hjemme hos meg... Eller i hvilket som helst selskap... Eller om de har besøk.....

Kan noen forstå hvordan det går ann???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo??? Ingen som synes dette er ekkelt. Stikk innom en dag så kan dere få se selv.....

• 2 uker senere...
Skrevet

syns også det er over grensen men kjenner til folk som lar barna sine på 4-5 år få pupp og det er enda værre synes da jeg

• 5 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

æsj da. kanskje på tide med brystavvenning da ja...

• 1 måned senere...
Skrevet

Har vel ikke du no med!!?

Du virker ærlig talt litt barnslig..

Skrevet

Datteren min gjorde også det lenge, ikke mens hun drakk flaske, men om natta. Begynte med det igjen nå da lillegutt ble født- hun var da 4 1/2år. Men jeg lar henne ikke få lov lengre.

Om du syntes det er så ekkelt så kan du jo si fra og be de gjøre det når de er alene,

Skrevet

Huff... synes det virka litt ekkelt ja... spes hjemme hos andre..

• 4 uker senere...
Skrevet

Det verste her er vel at en 5-åring fortsatt får flaske? Eller var det bare jeg som reagerte på den?

Syk situasjon, snart skolegutt...

Skrevet

Gutten til søstera mi på snart 4 gjør det samme og jeg synes ikke at det er ekkelt.Forresten har jeg ikke noe med det heller da!!

• 1 måned senere...
Skrevet

samme tenkte jeg.

herregud,t.o.m jenta mi på 7mnd kan drikke av kopp,så hvorfor i alle dager skal en 5 åring drikke av flaske?

personer som lar barna gjøre dette(både flaske og pupp) når de er så gamle,gjør det bare for deres egen del,så de kan beholde barna "små" litt til. men dette er jo snakk om en snart skolegutt!!

Jo,jeg syns dette er ekkelt og ville følt meg kjempe ukomfortabel i en slik situasjon...

Skrevet

Kansje ikke sykt, men helt enig i at det er forferdelig kinky. Mitt spøsmål blir hvem som liker det best, mor eller barn???

• 3 uker senere...
Skrevet

en sånn nevø har jeg også, ganske ekkelt ja.

Han er 8 år nå og tørker seg ikke engang selv etter å ha bæsja.Og Koser med magen og puppene til søsteren min, ææææææææææææææhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!1

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

:-/ oi...er alt jeg klarer si! Mora sier ingenting??

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...