hebbe lille, fødeklar Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 heisann jenter. melder inn i dag jeg..da ferie er over for denne gang.. sist uke veide jeg 70,4 etter sykdom . Idag veier jeg 69,3!!!!!! ned 1,1 kg og nådd 1 mål! jeg er SÅÅÅ stolt av meg selv. nå skal jehg suge litt på denne karamellen før jeg tar på neste mål, hovedmålet som er 65.. men 1 sp jenter. når dere skriver startvekt, hva mener dere med det? jeg veide 92 på siste svangerskapskontroll. og 86 da jeg kom hjem fra sykehuset, har prøvd å gå forsiktig ned i vekt siden dette, er 86 startvekta mi da?
libro2 Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Heisann!!!! Gratulere med første målet kjempe bra jobba... jeg sliter maks om dagen, finner ikke motivasjonen. Får ikke trimmet og sliter med å spise rett, sprekker lett, men nå er heldigvis sprekkene verre enn at jeg kjøper poppcorn eller griller å spiser litt for mye potetsalat ol.. Startvekta mi er da jeg bynnte å slanke meg. jeg veide 89,5 siste svangerskapskontroll, gikk ned 12 kg med en gang, men etter noen mnd og litt jul i mellom så gikk jeg opp til 78,8 kg å det var der jeg var da jeg startet å slanke meg Så til dagens veiing: startvekt: 78,8 kg forrigeuke: 72,3 kg i dag: 71,5 kg Så ned 800 gr, men vekta har svingt veldig denne uka, var syk å nede i 70,3 kg en gang, men gikk opp litt. to dager siden veide jeg 72,2, så dette svinger veldig. Skal prøve å finne motivasjonen igjen siden det så så bra ut i dag, så høres vi om ei uke.. mitt neste mål er å komme under 70, så vi får se om jeg nærmer meg om ei uke. Skal ned til hvertfall 67 kg Lykke til videre jenter, stå på
hebbe lille, fødeklar Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 vet hvordan du har det, jeg hadde det slik før ferien.. men se at du faktisk går ned.... selv om det svinger. det er slik d er. 2 skritt frem og ett tilbake... uansett, tipper du er nede på 69 tallet om 2 uker jeg:)
libro2 Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 får håpe på det.. hadde vært deilig for da er jeg nesten i mål.. er vist bare vi to her i dag.. de andre har sikkert en deilig ferie vi høres
Petronella♡mor til to Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Hei og hå, jeg er her i dag da... Startvekt 74,8 Forrige uke 72,6 Denne uka 72,6 ( Men så skal det sies at jeg klarte å trykke i meg ganske så mye i helgen (det er ulempen med veiing så tidlig i uka )) og nå skal jeg på ferie (2 uker så hjemme to uker før det er to uker på Mallorca). Vel, at jeg har klart å gå ned et par kilo disse to ukene ser jeg på som bonus, begynner egentlig ikke ordentlig før 18 sept da jeg kommer tilbake fra 2 uker i syden. Lykke til jenter de neste 2, så gir jeg lyd fra meg etter første ferierunde )
tina-b Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Hei og hopp! Stikker innom her i dag, jeg. Surrer med hvilken dag det er, nå som det er ferie! Gratulerer gulpemamma som har nådd første del mål, nå kommer det bare å gå letter for hver uke. Det gjorde det for meg iallefall. Flinke dere andre også. Startvekta mi er fra da jeg begynte å slanke meg. Da barnet var ca 6 mnd. Startvekt : 75 i to uker: 59 Tror jeg når målet om 58 kilo neste uke, tvi tvi.. Vi snakkes!
mamma sin kompis Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Ja, det ble det en ukes ferie på meg allikavell = mye usunn mat, mye godis. Og lite trim og faste måltider. Veier med fredag denne uken istede for tirsdag. start: 84 kg forrig: 75 kg idag(fredag). 75 kg Så jeg er fornøyd med det. Men gruer meg til ukes veiing - da har vell alt fått satt seg på kroppen min. Nei, etter helgen skal det skjerpes igjen. Og enda bedre når varmen synker. Men det var godt å gi F... en uke, og bare fråtse i mye junk food, brud og godis - selv om det ikke er like godt som før, og det er vell ett godt tegn Så flinke dere alle sammen er... Tvi, tvi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå