Mjanne Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 til barnehagen....Hjeeeeeelp. Første dag. Er så spennende. Er glad jeg skal være der sammen med henne i hele dag. Lykke til, til alle dere andre som begynner i dag også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 lykke til! Fortell hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 ja fortell, fortell! vi har den 'fryktede' dagmammastarten om 2 uker, så jeg håper du kommer med positive tilbakemeldinger nå *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. august 2006 Nå har gullet vært to dager i barnehagen alt. Her går det unna. I går var vi der i ca 2,5 timer og da var jeg der sammen med henne hele tiden. Hun storkoste seg. Mye nye leker og nye barn som var spennende. Overraskende nok ble hun med kontaktpersonen sin på oppdagelses runde uten at jeg måtte være med. Hun kom bare og sjekket at jeg var tilstedet innimellom. Så første dag var absolutt en suksess. Idag har hun vært der sammen med pappan sin. Han var der en time sammen med henne, også dro han i ca 2 timer før han kom tilbake. Hun hadde hylet og skreket i ca 2 min, også hadde hun kost seg etter det. Så det må jo også kalles en suksess. Hun hadde vært veldig glad når pappan hentet henne da. Imorgen blir det enda lengere alene. Håper det fortsetter så bra som dette. Forsatt nervøs, men det tyder bra : ) Jeg hadde selv min første arb.dag i dag. Og det var helt greit, men jeg måtte stå opp 2 timer før normalt. Det var også uvant å sitte foran en dataskjerm en hel dag, så jeg har lett hodepine og såre øyne. For ikke å nevne stuptrøtt. Så jeg hopper i køys snart tror jeg...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå