Gå til innhold

Viktig info om røyking!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ungen kan få abstinens, men du gjør overhodet ikke barnet noen tjeneste ved å stille abstinensen!

Har selv en adoptivsøster hvis mor var alkoholiker. det var vondt å se, lille babyen som klorte seg til blods og rev i stykker sengen sin pga abstinenser.. det tok mange år før hun klarte å komme over det!

Tenk over det dere!

Signerer med anonym av hensyn til min søster.

det er faktist påvist skader på barnet selv om man røyker 5 eller mindre om dagen jeg holdt på å miste min,lille engel på dette.

hadde ikke legene handlet så raskt hadde det ikke hvert sikkert at jeg hadde hatt han her i dag,han stresset når han sov å hjertelyden var utydelig så lå på overvåkning klar for ks hvis noe skulle gå galt men fikk den herlige muligheten til å føde normalt å gutten min er heldigvis 100%frisk og ingen abstinenser jeg sluttet 3dager før hn kom.det er noe helt annet med alkohol og narkotika en det det er med røyk men alt gjør jo sin skade...

lunekapasiteten blir dårligere hos barna +++

og jeg fikk beskjed av min lege i førsten av sv og det samme gjorde min venninne om å slutte å røyke mne hvis jeg fikk behov for en røyk skulle jeg ta det ellers ble jeg stresset og det var ikke bra for barnet.

men alle gjør jo hva de mener er rett og sånn men tenk på at den lille kroppn ikke er like sterk som deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...