PrincessElisabeth Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 er 29+0 idag så jeg går nå over til 3 trimester, skummelt :S ikke lenge igjen, ikke lenge til jeg ser flere av dere der heller Lykke til til alle her inne og håper jeg ser alle over på 3 trimester. Hilsner fra Mini-princessBethina &
selfangerkjerringa Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Gratulerer, og god tur inn på 3.tri! Du får en spennende tid framover! Nyt hvert sekund Tror kanskje jeg rekker å komme inn før du kalver? Får se idag etter jeg har vært på UL og fått termin Har du husket å legge inn svar i terminkonkurransen? Det blir fine premier... hihi
PrincessElisabeth Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 hehe hvor ligger terminkonkurransen din da må jo være med
selfangerkjerringa Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 ligger et innlegg relativt høyt oppe her på 2.tri med overskriften "terminkonkurranse!!!"
PrincessElisabeth Skrevet 1. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2006 har ikke skjekka, men skal det nå
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 God tur!! Når har du termin, forrresten? Jeg har 6.11, så det er vel ikke så lenge til jeg kan komme etter. Er ikke så god på å regne disse ukene, blir så forvirra hver gang.. Vi sees:)
Hanne og jentungen Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Vi ses der inne om ikke så altfor mange uker. (eller det vil si, om ca en måned, hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå