Gå til innhold

er så trøtt!!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Huff, nå må jeg snart på jobb. Tanken på en hel dag på arbeid er uutholdelig, jeg er så trøtt at jeg har lyst til å legge meg ned i sengen NÅ!

Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen.. huff.. er så glad skolen begynner igjen om et par uker, blir ikke så lange dager da.

 

Dessuten så er jo magen min helt på bærtur, oppblåst og fæl.. Kvalm.. Skifter uke idag, alltid noe nytt liksom...

 

En liten klage fra meg... puh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare klag du Chill.. Det å være gravid er ikke akkurat en dans på roser, så jeg syns vi skal få lov å klage litt... :0) Kanskje du venter jente siden du er så trøtt? Det er ikke noen regel,, jeg bare tenkte på det siden min søster var kjempetrøtt da hun ventet jente, og hun hadde masse energi når hun ventet gutt...

 

Lykke til med dagen.. Det blir godt for deg når skolen begynner og du får litt kortere dager!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går jeg og tenker også, at jeg gleder meg til å komme tilbake til skolen så jeg får litt kortere dager =) Tenker det hver morgen før jeg går på jobb...

Har det akkurat som deg, kunne sikkert ha sovet hele døgnet hvis det var noen mulighet til det. Hører alle sier at "graviditet er ikke en sykdom, og lev som normalt", men jeg synes ikke det er så lett jeg når jeg konstant er stuptrøtt og blir sliten av den minste ting. Heldigvis har jeg en utrolig forståelsesfull mann som lar meg styre på og ta ting i mitt eget tempo =)

Sånn, da var litt syting fra meg også unnagjort!

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er neimen ikke lett å leve helt som normalt når man aller helst vil sove. Holdt på å sovne i garderoben på jobb idag, huffameg ;)

Heldigvis har jeg en snille sjef som lot meg få gå samtidig som min kjære idag (vi jobber sammen), å jeg slapp med en to timer kortere arbeidsdag idag.

Det hjalp litt, fikk slappet av. Vi var også og kikket litt på barnevogn idag, det var kjekt og hjalp på humøret, hihi :) Drømmevogna er nå funnet!

 

Det hjelper på med forståelsesfull sambo ja, heldigvis :) Han lar meg sove og slappe av når det passer, og han ser også til at det er friskis i fryseren til enhver tid! Verdens beste halvdel har jeg ;)

 

Jeg er forresten 9+0 idag, hva med deg da, Ønsker22?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+4 i dag, så ikke så langt unna =)

Og ja, det hjelper å titte på barneutstyr, det blir man alltid i godt humør av!

Er det lov å spørre hva drømmevogna er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo du hakk ihjel på meg da ;)

 

Vogna er Quinny Freestyle 3xl :) Vi sjekka pris og litt utstyr til den. Damen i butikken kom frem til ca 7200 for sporstvognen, dreamibagen og maxi-cosi bilsetet (som kan festes rett på understellet til vognen!)

Så jeg er rett og slett solgt, hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Chill!

 

Huff, låter som du er kjempetrøtt...tur at du har en så forståelsesfull man og sjef :) Jeg husker at jeg "bare sov i noen uker" i førrige svangerskap, men heldigvis går det over. Jeg har ikke blitt særlig trøtt ennå, men er jo bare 5+3 idag. Kvalme har jeg hatt en uke allerede, ørk! Jeg skal også begynne å studere om noen uker, gleder meg! Jeg skal da ca studere halvtid og jobbe halvtid. Veldig bra kombinasjon :) Har du vært på UL allerede Chill? Jeg har veldig lyst til å gå på tidlig UL...Jeg blødde litt idag tidig og ble kjempe redd, men heldigvis var det bare bitte lite. Så nå må jeg bare vente og håpe at allt går bra!

 

Hvordan går det med deg Loise? Allt bra? :) Har dere tenkt på å fortsette med treffer?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murre**!!

 

Godt du ikke har blitt særlig trøtt enda, men kjedelig med den kvalmen. Lakris hjelper iallefall meg litt gjennom den (fisherman's friend er helt topp! :))

 

Jeg har allerede hatt to ul, siden gynekologen ville være sikker på at det ligger riktig sted denne gangen. Jeg hadde en liten blødning mellom disse to ul'ene, og gyn mente at det kunne være morkaken som festet seg. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Han har satt meg opp på ny ul om to uker, for så se at utviklingen går som den skal. Jeg er imponert over hvor godt han følger meg opp!

 

Du kan vel kanskje bestille deg ul? Men det må man kanskje gjøre på privatklinikk, blir vel Volvat her hvor vi bor..?

 

Jeg har iallefall veldig lyst til å få til treff etterhvert som ferietiden er over og folk har mulighet. Tror det er en del gravide her i byen, så det er sikkert mulighet for å få til noe. Jeg er uansett med tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murre**

 

Jeg har vel ikke fått gratulert deg har jeg?? Kan ikke huske at jeg har gjort det i alle fall.. Så: GRATULERER så masse Murre**!!!!!!! Så kjedelig at du er kvalm allerede.. :0(

 

Alt er bare bra her, jeg er bare bittelitt trøtt og bittelitt uggen, så jeg føler meg som verdens heldigste gravide kvinne,, Jeg har det superfint.. Vi har ikke avtalt flere treff, men hvis vi får med oss Kirsty i de gravides rekker så blir det nok flere treff til høsten ja ;0)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Loise! :) Det er sååå deilig å være gravid, selv om jeg er litt kvalm. Er så kjekkt å vite at kroppen fungerer normalt igjen! Du er heldig som mår så bra! Da har du sikkert fått nyte av sommer og ferie :)

 

Takk for tips om fishermans friends Chill, det skal jeg prøve! Du er heldig som får så god oppfølgning! Det er sikkert veldig betryggende. Jeg skal nok bestille time til tidlig ul etter hvert. Jeg har ennå ikke bestillt time til lege eller jordmor heller, tenkte at jeg skal vente og se litt hvordan det går først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...