Gå til innhold

Noen som har kjøpt Nina barneseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at denne sprinkelsengen er testvinner og er veldig kjekk siden den har regulerbar side og bunn. De selger den på Barnevognhuset Rudo, men er det noen som vet om den også finnes i Sverige? (Svinesund)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kaxholmen Nina du mener? Den har vi kjøpt på en baby butikk. Er hvit, regulerbar bunn og side. Vi såg på den på Svinesund også, men da var de tom for den.(Juni).

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for den , men så fikk vi seng av noen som var helt fin så da ble det for dumt å bruke penger på ny, selv om denne ikke var hvit, med senkbar side slik vi ville ha.

Ikke sett Nina i Sverige. så på både happyland, babyproffsen og i Charlottenberg. Ikke funnet lignende senger i Sverige som er billigere enn Nina-senga. Koster jo ikke mer enn rundt 1000,- på rudo.

Skrevet

Vi kjøpte Nina-senga fra Rudo over nett. Nå er jeg førstegangs da, så jeg vet ikke enda hvordan den vil være i bruk, men den virker nå fin og bra ihvertfall. :) Men det tok veldig lang tid før vi fikk den tilsendt, og vi måtte mase på dem flere ganger og til og med nesten true med avbestilling før de sendte den! Så det kan være greit å være obs på.

Skrevet

Nina-senga er veldig populær (spes. i hvit) så fikk tips av damen der å bestille i goood tid. Iaf gjaldt dette ved butikkkjøp.

Skrevet

Vi hadde tenkt å kjøpe denne senga. Kanskje jeg må sjekke med butikken om de har den inne...? Får kanskje ta det når vi henter vogna. Hadde egentlig tenkt å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...